למה לבחור בניו יורק כדי ללמוד וליצור סרטים?

new-york-city

העיר ניו יורק היא ביתם של הסרטים העצמאיים ו"שטח האימונים" הבינלאומי לשחקנים. האנרגיה והתרבות שלא עוצרים לרגע ברחבי העיר יעניקו לכם השראה ליצור ולהשיג ברמה הגבוהה ביותר. הסטודנטים באקדמיה לקולנוע של ניו יורק מתמזגים עם לבה של העיר הנהדרת הזו, והיא הופכת לחלק מהסרטים שלהם ולחלק מהחיים שלהם.

ניו יורק היא עיר שהפכה לסמל באלפי סרטי קולנוע גדולים, החל מ"הסנדק", "השור הזועם", "מנהטן" ו"עשה את הדבר הנכון" ועד לסדרות טלוויזיה עטורות שבחים כמו "חוק וסדר" "מד-מן", "בנות" ו-"רוק 30".
העיר הזו היא המוזה ליוצרי קולנוע ולשחקנים, והאנרגיות הבלתי נדלות שלה מהווים מקור להשראה עבורם. מרטין סקורסזה, וודי אלן וספייק לי בחרו לחיות וליצור סרטים בניו יורק. שחקנים ידועים המתגוררים בניו יורק, כמו רוברט דה נירו, טינה פיי, ראיין גוסלינג ואן הת'ווי, שאבו כולם מהתרבות ומהאנשים שלה כדי ליצור את הדמויות שלהם.
בואו ללמוד בקמפוס הניו יורקי של האקדמיה לקולנוע של ניו יורק ותרגישו במרכז העולם. לעיר ניו יורק יש קסם שמרגש את החושים, קסם קבוע ויציב כמו רחש תנועת הרכבות התחתיות השועטות ללא הרף מתחת לפני השטח. אין עוד עיר כזו. גודלה, המגוון האנושי שלה, התרבות שלה וקו הרקיע והנוף המדהימים שלה הופכים אותה למשהו מיוחד. בעיר ניתן לשמוע עשרות שפות שונות, לבחור מסעדות מ-6 יבשות ולהתחכך עם דיפלומטים, מעצבים, אמנים או מוזיקאים בכל יום נתון.בסופו של דבר, ניו יורק הדינמית, הרבגונית, העיר ללא הפסקה, היא מתחם האימונים המושלם לאנשי קולנוע והאמנויות הנלוות אליו. זוהי עיר רבת אתגרים שמדרבנת ומאתגרת את הסטודנטים בכל צילום ובכל צעד וצעד בתחום שלהם.

מסלולי תואר ראשון 3-4 שנים

מסלולים אינטנסיביים - שנה

מסלולים אינטנסיביים - שנתיים

קורסים קצרים וסדנאות