תאור כללי

photography-workshop-slide3

סדנאות קצרות ומרוכזות של 8,4 שבועות

סדנת לימודי צילום (4 שבועות)

קמפוס: ניו יורק, לוס אנג'לס.

בסדנת הצילום המרוכזת והמעמיקה הזו, המתקיימת במשך 4 שבועות במתכונת של תכנית מלאה (full time), הסטודנטים ילמדו את יסודות הצילום ויבינו טוב יותר, בעזרת עבודה מעשית רבה, את ההיבטים האסתטיים והטכניים של המדיום.
הסטודנטים משפרים את יכולתם לצלם תמונות רבות עצמה עם הבעה אישית ולשפר אותן עוד יותר בעזרת כלי צילום דיגיטלי מתקדמים.
סקירה
הסדנה מעניקה לסטודנטים לימודים מקיפים בכיתה המשולבים עם ביצוע של תרגילים מונחים ופרויקטי צילום עצמאיים שמסייעים לסטודנטים להיחשף למגוון סגנונות צילום כמו צילומי אופנה, מסחר, עיתונאות ואמנות יפה. בנוסף, הסטודנטים יוצאים מדי שבו לסיורים במוזיאונים, בגלריות ובבתי סטודיו של אמנים על מנת שיוכלו להבין טוב יותר כיצד הדרישות העסקיות והמקצועיות הנדרשות כדי לעבוד כצלם פעיל מצטלבות עם הדרישות האמנותיות של המקצוע.

יחד עם לימודי ההיבטים הטכניים המרכזיים של חשיפה, עריכת דיגיטלית של תמונה, תאורת אולפן ותאורת חוץ ואת האסתטיקה של הקומפוזיציה, הסטודנטים גם יוצרים – במצלמות האישיות שלהם – פרויקטים בתחומי האמנות היפה, התיעוד, המסחר והאופנה, פרויקטים שמגיעים לשיאם בפרויקט גמר אישי המייצג את תחום העניין העמוק ביותר שלהם. סדנה זו, כמו כל שאר הסדנאות של NYFA, מבוססת על העיקרון של למידה תוך כדי עשייה באמצעות גישה מעשית, תכליתית והתנסותית.הסטודנטים יעבדו קשה בכל יום, ויצלמו, יערכו וינתחו את התמונות שלהם. תכנית זו מיועדת להעניק לסטודנטים תוכן רב בזמן קצר, ומהווה הזדמנות יוצאת דופן לחוות 4 שבועות של חוויית צילום מעמיקה ומעשירה.אין צורך בניסיון משמעותי או בידע מוקדם.

בתחילת התכנית הסטודנטים ילמדו את יסודות התחום כדי לגשר במהירות על פערי הידע וההבנה הבלתי נמנעים שבין הסטודנטים המנוסים יותר לבין חסרי הניסיון ולהגיע לרמת ידע אחידה.

סדנת צילום (8 שבועות)
מיקום הלימודים: ניו יורק, לוס אנג'לס

סטודנטים המעוניינים להשקיע שמונה שבועות בלימוד יסודות הצילום מוזמנים להירשם לסדנת הצילום שלנו המאפשרת לצלמים שאפתניים ללמוד את הידע הטכני והאסתטי הדרוש כדי להתחיל להתמחות בתחום.הלימודים בסדנה הם מאתגרים ודורשים את מחויבותם המלאה של הסטודנטים. חלק ניכר מזמנם של הסטודנטים יוקדש לצילום תמונות סטילס רבות עצמה וללמידה כיצד להשתמש בתכנת מקצועית לעיבוד תמונה דיגיטלי.
סקירה
בשמונת השבועות של סדנת הצילום הסטודנטים ילמדו את המרכיבים הטכניים הבסיסיים של החשיפה, טכניקות הארגון והעריכה של תמונות דיגיטליות, תאורת סטודיו ומיקום, ושל האסתטיקה של הקומפוזיציה.
הסטודנטים ילמדו את כל ההיבטים הללו של עולם הצילום בעזרת צילום פרויקטים בתחומי האמנות היפה, המסחר, התיעוד והאופנה וישתמשו לשם כך במצלמות הדיגיטליות האישיות שלהם. בסיום הסדנה הסטודנטים יגישו פרויקט צילום אישי בתחום שהכי קרוב ללבם.
הסדנה המעשית בלימודי צילום באקדמיה לקולנוע של ניו יורק מפתחת אצל הסטודנטים את הכישורים הדרושים כדי לחקור, לבצע קומפוזיציה ולצלם פרויקטים בצילום דיגיטלי. אנו מעודדים את הסטודנטים להיות יצירתיים, אך גם מלמדים אותם לחשוב על כל פרויקט כהצהרה תמציתית של ניסיון אמנותי, תיעודי ו/או עיתונאי. העיקרון המרכזי המנחה את הסדנאות של האקדמיה לקולנוע של ניו יורק הוא "למידה תוך כדי עשייה".
הסטודנטים לומדים את אמנות הצילום באמצעות הנחייה מעשית ורצף של תרגילים מעשיים. בכל יום בסדנה הסטודנטים עשויים לצלם, לערוך ולהעריך באופן פעיל את התמונות שהם מצלמים. תכנית זו מיועדת להעניק לסטודנטים תוכן רב בזמן קצר, ומהווה הזדמנות נהדרת להשקיע 8 שבועות בלימודי אמנויות הצילום.
כדי להירשם לסדנת הצילום של 8 השבועות אין צורך בניסיון קודם.

תנאי קבלה

אן צורך בידע מוקדם, ראיון במרכז המידע 03-6525560.

לעמוד בית הספר