US-Los-Angeles-Kings-Fame

האקדמיה לקולנוע קמפוס לוס אנג'לס

הקמפוס שוכן בסמוך לאולפנים הגדולים של הוליווד, יוניברסל והאחים וורנר. במהלך לימודיהם בסדנאות ההפקה המעשיות שלנו הסטודנטים מצלמים סרטים בחצר האחורית היוקרתית של אולפני יוניברסל.
בקמפוס לוס אנג'לס של האקדמיה לקולנוע הסטודנטים יכולים ליהנות משני העולמות, גם מלימודים ברמה גבוהה וגם מהערך המוסף של הלימודים והעבודה בעיר לוס אנג'לס עצמה. קמפוס לוס אנג'לס ממוקם באזור בורבאנק "בירת המדיה של העולם" וביתם של אולפנים מפורסמים כמו NBC, האחים וורנר וחברת וולט דיסני ומאפשר לסטודנטים ללמוד לעומק את מקצועות תעשיית הבידור בלב לבה של תעשיית הבידור של העיר, ואנו מעודדים אותם לנצל את היתרונות והיעדים הרבים של העיר. מזג האוויר בעיר הוא נהדר, האוכלוסייה מגוונת ורב תרבותית והסטודנטים יכולים ליהנות מאינסוף קשרים בתעשיית הבידור.
בכל מקום בלוס אנג'לס תוכלו להרגיש שאתם בלב ארץ הסרטים.

כמו כן לוס אנג'לס מלאה במגוון אתרי צילום שבהם הסטודנטים יכולים לצלם את הסרטים האישיים שלהם: הסטודנטים יכולים לבחור לצלם בשכונות החוליות במרכז העיר, על החוף בשקיעה במליבו, ברצועת הקניות המפורסמת של רודיאו דרייב בבברלי הילס, או בטיילת של חוף וניס. למעשה, עבור תעשיית הקולנוע, הנוף המגוון להפליא של העיר, מחוף הים ועד למדבר ולמורדות ההרים וחורש עצי הפרי, מהווה את אחד מגורמי המשיכה הגדולים של העיר לוס אנג'לס.

הסטודנטים שלנו לתסריטאות יכולים להירשם בספריית גילדת הכותבים של אמריקה,הסטודנטים למשחק יכולים ללמוד לימודי משחק בשעות היום, ולצפות בשעות הערב בביצועי משחק חיים באולפנים. הסטודנטים להפקה יכולים ליהנות מהזדמנות ליצור קשרים בעיר הסרטים וההפקה, ולהכות שורשים בעיר המעצבת את תעשיית ההפקה עצמה. ההיצע הגדול של הפקות מתמשכות ברחבי העיר מאפשר לסטודנטים אין ספור אפשרויות לשפר את המקצועיות שלהם כל אחד בתחומו.

מסלולי תואר ראשון 3-4 שנים

מסלולי תואר שני / מאסטר

מסלולים אינטנסיביים - שנה

מסלולים אינטנסיביים - שנתיים

קורסים קצרים וסדנאות