תאור כללי

סדנאות מעשיות של שבוע אחד, 3, 4, 6 ו-8 שבועות

האקדמיה לקולנוע של ניו יורק מציעה מגוון רחב של סדנאות קולנוע שמאפשרות לסטודנטים לרכוש בסיס ידע חזק בתחום בתוך זמן קצר. הסדנאות הן מקיפות ומעשיות והסטודנטים עוסקים בלמידה מעמיקה של כל אחד מתפקידי המפתח היצירתיים בתחום הקולנוע, בימוי, תסריטאות, צילום קולנוע ועריכה. גישה מקיפה זו מעניקה לסטודנטים את המערך הרחב של הכישורים והניסיון הדרושים כדי לפרוח בכל אחד ממקצועות הקולנוע שיבחרו לעסוק בהם. למעשה, הסטודנטים בסדנאות הקולנוע שלנו אפילו מופיעים מול מצלמה כשחקנים.

תכנית הלימודים המפורטת בעמודים הבאים היא הבסיס ללמידה בסדנאות הקולנוע הקצרות שלנו.כל הקורסים שנלמדים בסדנה מיועדים לסטודנטים עם ניסיון מועט או חסרי ניסיון בקולנוע. מטרת הסדנה היא להעניק לסטודנטים את הכישורים והביטחון הדרושים להפקת סרט עם סיפור שמסופר היטב. לשם כך, השיעורים והפרויקטים מתרכזים ביסודות הבסיסיים של הסיפור החזותי, ומאפשרים לסטודנטים לביים סדרת סרטים.

סדנת לימודי קולנוע (8 שבועות)
מיקום הלימודים: ניו יורק, לוס אנג'לס, פירנצה, מיאמי.
שכר לימוד: $6,263 + $1,204 לציוד.

סדנה זו, הנמשכת 8 שבועות, מיועדת לאנשים שרוצים ללמוד את אמנות הקולנוע בצורה מרוכזת בזמן קצר, והסטודנטים נדרשים לעמוד באתגר להפיק 5 סרטים בתוך חודשיים ימים. הסטודנטים, כל אחד ואחת באופן אישי, יביימו במהלך הסדנה 5 סרטים ברמת מורכבות עולה, והסרטים יוקרנו בכיתה ויקבלו ביקורות.
התכנית מחולקת לשני תקופות של 4 שבועות כל אחת.
בארבעת השבועות הראשונים של התכנית הסטודנטים, לסירוגין, לומדים באופן מעשי בכיתה ומפיקים – כל אחד ואחת באופן אישי – שלושה סרטים קצרים. הלימודים המעשיים יכללו לימודי בימוי, צילום מעשי, כתיבה ועריכה.
הסטודנטים ילמדו להשתמש ולצלם במצלמות Canon 5D ובמערכות תאורה מקצועיות, וכן ילמדו לערוך דיגיטלית בתכנת Avid Media Composer.
בארבעת השבועות הראשונים הסטודנטים ילמדו את כלי הבסיס של עולם הקולנוע ויתחילו בסדרת פרויקטים של צילום סרטים.
לאחר ההפקה וגמר ההפקה של הסרט, הסטודנטים יקרינו את עבודתם בפני המרצים וחבריהם לכיתה, ולאחר מכן יאזינו לביקורות על הסרט ויקיימו דיון אודותיו.
בארבעת השבועות האחרונים של התכנית הסטודנטים יחקרו את השימוש בדיאלוג בסרט "טקסט וסאב טקסט", וזה יכין אותם לפרויקט ה"הסרט הסופי" שלהם – סרט של עד 10 דקות עם רצועת קול אחת או שתיים.
הסטודנטים יערכו את הפרויקטים שלהם בתכנת Avid Media Composer על מחשבי אפל וישקיעו 20 עד 40 שעות נוספות בהפקה של פרויקטי הסרטים שלהם.בסיום הסדנה יוקרנו סרטי הגמר באירוע חגיגי הפתוח לצוות, לשחקנים, לחברים ולבני משפחה. כל הסטודנטים שישלימו בהצלחה את הסדנה יקבלו תעודת גמר של האקדמיה לקולנוע של ניו יורק וכן סרטון תדמית דיגיטלי הכולל את כל הפרויקטים שלהם.
קורסים: אמנות הבמאי, כתיבה, עריכה, צילום/תאורה מעשיים, סדנת הפקה, תקציבאות ולוח זמנים, עיצוב צליל (סאונד), צוותים, הצבות/איוש תפקידים.
פרויקטים קולנועיים: העמדת סצנה, המשכיות, מוזיקה ותמונה, טקסט וסאב טקסט, סרט גמר.

סדנת לימודי קולנוע (6 שבועות)
מיקום הלימודים: ניו יורק, לוס אנג'לס, פירנצה.
שכר לימוד: $4,963 + $901 לציוד.

סדנאות הקיץ ללימודי קולנוע (6 שבועות) מעניקות לסטודנטים בסיס חזק בקולנוע ובמהלכה על כל אחד ואחת מהסטודנטים להפיק 3 סרטים. משך הסדנה הארוך יותר (בהשוואה לסדנאות הרגילות הנמשכות 4 שבועות) מאפשר לסטודנטים להתרכז ביצירת סרט גמר ארוך יותר.
הסדנה מחולקת לשני חלקים: בחלקה הראשון של הסדנה הסטודנטים לומדים באופן מעשי בכיתה ועל כל אחד ואחת מהסטודנטים להפיק שני סרטים קצרים. הלימודים המעשיים יכללו לימודי בימוי, צילום מעשי, כתיבה ועריכה.
הסטודנטים ילמדו להשתמש ולצלם במצלמות Canon 5D ובערכות תאורה מקצועיות, וכן ילמדו לערוך דיגיטלית בתכנת Avid Media Composer.
בחלקה השני של הסדנה הסטודנטים יקדישו את מלוא זמנם ליצירת סרט הגמר הסופי – סרט של עד 10 דקות עם רצועת קול אחת או שתיים. הסטודנטים יערכו את הפרויקט שלהם בתכנת Avid Media Composer על מחשבי אפל. סדנת התעודה בקולנוע (6 שבועות) מיועדת ללמד את הסטודנטים את אמנות ומלאכת הקולנוע, ולהעניק לסטודנטים סביבת לימודים רצינית הכוללת הרצאות, סמינרים וסדנאות מעמיקות שיאפשרו להם להצטיין באמנות היצירה הקולנועית.

סדנאות לימודי קולנוע (4 שבועות)
מיקום הלימודים: ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי, פירנצה.
שכר לימוד: $3,899 + $599 לציוד.

סדנת קולנוע זו (4 שבועות) מעניקה לסטודנטים מבוא מקיף ליסודות העבודה הקולנועית.
סטודנטים רבים מעדיפים את הסדנה הזו מאחר והיא מתאימה במיוחד ללוחות הזמנים השנתיים שלהם. הסדנה מתקיימת במתכונת של תכנית מלאה (full time) ועל הסטודנטים להיות מוכנים להשקיע בה את מלוא תשומת הלב שלהם ולהיות מחויבים לסיים אותה.
בחלק מהסניפים ניתן ללמוד גם בסדנה מיוחדת בת 3 שבועות.
בשבוע הראשון של הסדנה הסטודנטים ילמדו את הכלים הבסיסיים של עולם הקולנוע ויתחילו לצלם סדרת פרויקטים של סרטים. לאחר ההפקה וגמר ההפקה של הסרט, הסטודנטים יקרינו את עבודתם בפני המרצים וחבריהם לכיתה, ולאחר מכן יאזינו לביקורות על הסרט ויקיימו דיון אודותיו.
השיעורים והסדנאות המעשיות מתקיימים במשך כל השבוע, ושיעורים נוספים או צילומים מתקיימים גם בחלק מסופי השבוע.
בשעות הערב הסטודנטים כותבים, מאתרים אתרי צילום, מלהקים צוותים ועורכים את הסרטים שלהם.
השבוע האחרון של הסדנה מוקדש לצילום ולעריכה של סרט הגמר והוא מגיע לשיאו בהקרנה הסופית של הסרטים.
השיעורים בבימוי, בכתיבה, בצילום קולנועי ובהפקה כוללים את כל הדרישות הטכניות והיצירתיות הדרושות כדי לספר סיפור קולנועי. בכל שבוע כל סרטי הסטודנטים מוקרנים בכיתה בנוכחות המנחה ומקבלים ביקורת. בסיום הסדנה הסטודנטים יידעו כיצד לעבוד באופן עצמאי ושיתופי בסביבת יצירתית בלחץ גבוה.

סדנה לימודי קולנוע (שבוע אחד)
מיקום הלימודים: ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי, פירנצה.
שכר לימוד: $1,771 + $146 לציוד.

סדנת הקולנוע (שבוע אחד) היא התכנית החד שבועית המרוכזת והמודרכת ביותר מבין כל שאר התכניות המוצעות בכל בית ספר שהוא לקולנוע. בשבוע אחד קצר הסטודנטים לומדים את יסודות הכתיבה, הבימוי, הצילום והעריכה הדיגיטלית, ובמהלכה על כל אחד ואחת מהסטודנטים לכתוב, לביים, לצלם ולערוך פרויקט סרט קצר. בסדנה זו הסטודנטים נדרשים לעבוד בקצב גבוה, ועליהם לחיות, לאכול ולנשום משחק במשך הסדנה כולה.
סקירה
הלימודים בתכנית זו מתחילים בלימוד מרוכז של תחום הקולנוע, הכולל גם לימודי בימוי, תסריטאות וצילום קולנוע.
במהלך הסדנה על כל אחד ואחת מהסטודנטים לכתוב, לביים ולערוך פרויקט אישי. כמו כן עליהם לסייע לחברי כיתתם כחברי צוות מרכזיים בפרויקטים שלהם. הפרויקטים האישיים הללו יעברו עריכה בתכנת Avid Media Composer בפיקוח המנחה.
לאחר ההפקה וגמר ההפקה של הסרט, הסטודנטים יקרינו את עבודתם בפני המרצים וחבריהם לכיתה, יחד עם אורחים מוזמנים, ולאחר מכן יאזינו לביקורות על הסרט ויקיימו דיון אודותיו

תנאי קבלה

אין צורך בידע מוקדם, ראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר