תאור כללי

תכנית חד שנתית ללימודי משחק
מספר סמסטרים: 2
מיקום: ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי.

התכניות ללימודי משחק המוצעות באקדמיה לקולנוע של ניו יורק שונות מכל שאר התכניות בעולם להכשרת שחקנים ומציעות מסע מרתק ועדכני אל האמנות ושיטות המשחק על מסך הקולנוע והטלוויזיה. התכנית החד שנתית ללימודי משחק נמשכת שמונה חודשים ומחולקת לשני סמסטרים בני 16 שבועות כל אחד. בכל סמסטר של 16 שבועות הסטודנטים נדרשים להשקיע את מיטב זמנם בלימודים ולהיות מחויבים אליהם באופן מלא. בכל שבוע לימודים רגיל הסטודנטים להשלים מטלות ולבצע חזרות וצילומים בשעות הערב ובסופי השבוע.
מה מיוחד בתכניות שלנו ללימודי משחק?
ניסיון מעשי
הדרך הטובה ביותר ללמוד משחק קולנועי היא לשחק באופן מעשי בסרטים. הסטודנטים שלנו מתחילים להופיע ולשחק מול מצלמה כבר מהשבוע הראשון ללימודים. בכל שבוע הסטודנטים מקבלים הזדמנות לתרגל את הטכניקות והכישורים שהם למדו בכיתה: הם מצלמים תרגילי משחק מול מצלמה ומקבלים עליהם משוב.
סגל מקצועי
סגל המרצים שלנו הם אנשי מקצוע ותיקים שעדיין פעילים בהוליווד ובסרטים עצמאיים ובברודווי ובאוף-ברודווי.
מי מגיעים לאקדמיה להרצאות ושולחים את הבנים והבנות שלהם ללמוד באקדמיה לקולנוע?
האקדמיה לקולנוע גאה גם להיות בית הספר הנבחר שאליו רבים מיוצרי הסרטים, השחקנים ואושיות הקולנוע של הוליווד מעולם התקשורת והבידור, מגיעים לסמינרים והרצאות ובנוסף שולחים את בנם או בתם, או חברי משפחה, ללמוד אצלנו.
להלן רשימה חלקית: סטיבן שפילברג, מרטין סקורסזה, ברוס ספרינגסטין, אל פצ’ינו, וורן בייטי ואנט בנינג, שרון סטון, קווין ספייסי, רון הוווארד, אנדי גרסיה, בן גינקסלי ועוד.
הפקות סרטים
במרבית התכניות שלנו הסטודנטים שלנו יוצרים ומפיקים סרטים קצרים או סצנות משחק שמבליטים את כישרון המשחק שלהם ואת היכולת שלהם להפוך לכוכבים. הסרטים מצולמים ונערכים יחד והסטודנטים יכולים להשתמש בהם בסרטון התדמית האישי שלהם.
משאבים קולנועיים
התכניות שלנו במשחק קולנועי וב-קולנוע פועלות בשיתוף פעולה ומעניקות לכל הסטודנטים שלנו משאבים שונים כמו ציוד לסרטים, צילומים חיים לקולנוע ורשת של אנשי קולנוע, תסריטאים, מפיקים ועורכים שאותה הם מפתחים עוד לפני שהם נכנסים לעולם האמיתי.

תוכנית הלימודים

• רכישת ידע בסיסי בטכניקות משחק ובמחקר סצנה קלאסיים.
• יסודות ניתוח תסריט וטקסט.
• מחקר ובחינה של לימודי קולנוע מזווית השחקן בקולנוע.
• חשיפה ותרגול במגוון טכניקות קוליות (ווקליות).

• רכישת ידע נוסף במחקר סצנה ובמשחק קולנועי.
• המשך לימודי קול, תנועה ואלתור.

תנאי קבלה

תעודת בגרות, תיק עבודות, ראיון במרכז המידע בישראל וראיון מול הקמפוס 03-6525560.

לעמוד בית הספר