תאור כללי

International Management BA
קמפוס: מינכן, ברלין, קלן
משך הלימודים: 3.5 שנים(7 סמסטרים, מתוכם סמסטר 1 בחו"ל).
שפת לימוד: אנגלית

אוניברסיטת מקרומדיה נחשבת לאחת מהטובות באירופה בתחומי הניהול והתקשורת. כיתות קטנות באנגלית, יחס אישי מהפרופסורים והמרצים שבאים כולם מהשטח וחשים ביום יום את המציאות העסקית המשתנה, קשרי עבודה עם החברות הגדולות באירופה, לימודים בסביבה בינלאומית ואפשרויות עבודה מדהימות עם סיום הלימודים הם שהופכים אותנו למובילים בעולם!

עסקים ללא גבולות
הגלובליזציה ומהירות העברת המידע במאה העשרים ואחת קראו תיגר על חברות מבוססות ביחס לתהליכים ולאופן הפעולה שלהן. מהיצרנים, הקמעונאים ספקי השירות ועד ללקוחות, המבנים הארגוניים הישנים שוב השתנו לחלוטין. המשבר הכלכלי הגדול של 2008 הראה באיזו מהירות מדינות שלמות יכולות להיכנס למיתון. כישורי ניהול מודרניים ובין תחומי הפכו לחיוניים בכלכלה הבינלאומית של ימינו, שבה המדיה ומהירות התקשורת הפכו לחשובים כמו היסודות של ניהול וארגון ותפעול עסקי טוב.
התוכנית לתואר בניהול בינלאומי היא אחת מבין ארבע תחומי התמחות כחלק מהתוכנית לתואר ראשון בניהול ומיועדת לסטודנטים אשר מעוניינים ללמוד ניהול עם דגש בינלאומי ומדיה חזק, באוניברסיטה הפרטית הגדולה ביותר בגרמניה למדיה ולתקשורת.
הצלחה עולמית
הסטודנטים בתוכנית הניהול הבינלאומי יהיו מוכנים לקריירה בניהול עסקי, ניהול משאבי אנוש, הפצה ושיווק, יחסי ציבור, ניהול פיננסי של חברות ותאגידים כמו גם ניהול חשבונאי פיננסי או כאסטרטגים של חברות. סט של קורסי בחירה יאפשר לך להעמיק את המומחיות שלך בתחומי המסחר, ניהול שירותים או ניהול חידושים בינלאומיים.

התמחות
מקרומדיה Macromedia משתפת פעולה עם מספר גדול של חברות ידועות שבהן תבלה סמסטר שלם בהתמחות, בפיקוחם של המרצים שלך. זהו חלק חשוב מאד של התוכנית המעניק לך הזדמנות לצבור את הנסיון המעשי הראשון שלך ולהתחיל לקשור קשרים עם התעשייה.

תוכנית הלימודים

סמסטר 1- תיאוריות ומושגים בניהול, מבוא לחוקי המסחר, חקיקה ופיקוח על חברות, מחקר מדעי וניהול פרוייקט, מאקרו-כלכלה, חשבונאות של חברות ומתמטיקה עסקית, תמחור וקידום מוצר.
סמסטר 2- אנגלית עסקית, חשבונאות, ניהול חשבונאי ובינה עסקית, מבוא ללוגיסטיקה וייצור, תהליכי שרשרת, ניהול משאבי אנוש, מנהיגות, פסיכולוגיית מותג. התמחות: קמעונאות ותעשיית השירותים, חוויית השירות.
סמסטר 3- סמסטר בחו"ל- אוסטרליה, ארה"ב, אנגליה ועוד. תקשורת בין תרבותית ותחומית, תכנון עסקי, מיקרו-כלכלה.
סמסטר 4- תשואה על השקעה, מימון ובדיקות נאותות. התמחות: צורות שירות, שרשרת ההספקה בתעשיית השירותים, חוויית השירות, שירותים מקוונים, כלכלה אלקטרונית.
סמסטר 5- עניינים עכשוויים בניהול, ניהול בינלאומי.
התמחות: מגמות, מושגי חדשנות, עניינים עכשוויים בניהול בינלאומי.
סמסטר 6- התמחות ודוח התמחות, כישורי אינטליגנציה רגשית ותקשורת, פרוייקט .
סמסטר 7- תזה לתואר ראשון, יזמות, ניהול מידע, אסטרטגיה וארגון, מנהיגות, מערכות ותהליכים בחברות.
הסמסטר בחו"ל הוא הסמסטר השלישי או הרביעי.

תנאי קבלה

תעודת בגרות, מבחן בינלאומי באנגלית, ראיון מול הקמפוס וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר