למסלולים במקרומדיה
נמצאו 12 מסלולי לימוד מתאימים:
מנהל עסקים באופנה – תואר ראשון
בית הספר: מקרומדיה קמפוס: ברלין משך הלימודים: 3.5 שנים קרא עוד
לימודי קולנוע וטלוויזיה – תואר ראשון
בית הספר: מקרומדיה קמפוס: ברלין משך הלימודים: 3.5 שנים קרא עוד
עיצוב ערים חכמות – תואר שני
בית הספר: מקרומדיה קמפוס: ברליןמינכן משך הלימודים: שנה וחצי עד שנתיים קרא עוד
מנהל עסקים – תואר שני
בית הספר: מקרומדיה קמפוס: מינכן משך הלימודים: שנה וחצי עד שנתיים קרא עוד
לימודי תקשורת וניהול מדיה – תואר שני
בית הספר: מקרומדיה קמפוס: ברליןמינכן משך הלימודים: שנה וחצי עד שנתיים קרא עוד
יזמות דיגיטלית/סטארט אפ – תואר שני
בית הספר: מקרומדיה קמפוס: ברליןמינכן משך הלימודים: שנה וחצי עד שנתיים קרא עוד
חשיבה עיצובית – תואר שני
בית הספר: מקרומדיה קמפוס: מינכן משך הלימודים: שנה וחצי עד שנתיים קרא עוד
ניהול מותגי יוקרה ומותגי אופנה – תואר שני
בית הספר: מקרומדיה קמפוס: מינכן משך הלימודים: שנה וחצי עד שנתיים קרא עוד
לימודי ניהול בעולם העיצוב – תואר שני
בית הספר: מקרומדיה קמפוס: מינכן משך הלימודים: שנה וחצי עד שנתיים קרא עוד
עיצוב גרפי מדיה ופרסום – תואר ראשון
בית הספר: מקרומדיה קמפוס: ברלין משך הלימודים: 3.5 שנים קרא עוד
לימודי תקשורת וניהול מדיה – תואר ראשון
בית הספר: מקרומדיה קמפוס: ברליןהמבורגמינכןקלן משך הלימודים: 3.5 שנים קרא עוד
מנהל עסקים בינלאומי – תואר ראשון
בית הספר: מקרומדיה קמפוס: ברליןמינכןקלן משך הלימודים: 3.5 שנים קרא עוד
מידע שימושי נוסף
לימודי התואר השני במקרומדיה
" כל תכניות ההתמחות מיועדות למטרה אחת: הכשרת סטודנטים בצורה הטובה ביותר למשרות יוקרתיות וביצועיות. במשך הלימודים תקבלו נקודת מבט אינטגרטיבית ובינלאומית הכוללת את כל היכולות והטכניקות הנחוצות לניהול מקצועי של תקשורת, אנשים ותהליכים בתעשיית התקשורת של המחר " – פרופ' יורגן פאוסט, נשיא אוניברסיטת Macromedia
בית הספר פועל ליצירת בוגרים שמנהלים מוצרי מדיה ופעילויות תקשורתיות, מממשים פרויקטים ותהליכים עיצוביים, מפיקים תוכן עיתונאי, מובילים צוותים ומעצבים את תעשיית התקשורת של המחר: לשם כך, הסטודנטים בקורסים לתארים המתקדמים לומדים את הכישורים המיוחדים, המתודולוגיים והמנהליים הדרושים למנהלי מדיה, לעיתונאים, ולמנהלי העיצוב של המחר שרוצים להתקבל לתפקידים מאתגרים בשוק העבודה הבינלאומי. תכנית הלימודים תואמת לדרישות המקצועיות של תעשיית המדיה ומעניקה את ההסמכות לתפקידים טכניים ולתפקידי ניהול ברחבי העולם.
השיעורים מתנהלים באנגלית וכוללים קורסי ידע מקצועי והוראת כישורי ניהול עדכניים עם פילוסופיית הוראה המעודדת גישה מעשית. בהתאם לתחומי הלימוד שלהם, הסטודנטים משתמשים בניתוח מקרים, במשחקים ובעבודות מחקר כדי לצבור ידע אישי אינטואיטיבי עסקי ומעשי ולהיות מוכנים לכניסה לעולם המקצועי. הלימודים מתקיימים בסביבת לימוד הדומה לסביבת "תרבות התארים המתקדמים" האנגלו-סקסית, וכוללים הנחייה אישית ונמרצת, כיתות קטנות, רמה גבוהה של שירותים לסטודנט וייעוץ לקריירה.
ניתן ללמוד את התארים המתקדמים גם במתכונת לימודים חלקית.
ראש בית הספר האקדמי של Macromedia הוא פרופ' ד"ר גווידו שאפמייסטר (Guido Schafmeister).
שיטה והתמחות
בית הספר האקדמי של Macromedia מציע מערך ייחודי של תארים מתקדמים ב"תכנית Open Media". הסטודנטים יכולים להתמחות בתחומי המדיה, ניהול תקשורת, ניהול עיצוב או עיתונאות, ועם כמה התמחויות משנה כמפורט להלן. בכל שלושת מסלולי הלימוד הסטודנטים לומדים יחד מגוון קורסי ליבה ומתמחים במקביל בנושאי בחירה.
• ניהול מותג (M.A.)
• ארט דירקטור יצירתי (M.A.)
• ניהול מדיה ותקשורת (M.A.)
• ניהול עיצוב (M.A.)
ניתן לעבוד וללמוד במקביל. לפרטים נוספים עיינו במדריך התכנית של Macromedia. כל תכנית נלמדת במשך 3 סמסטרים וכוללת שיעורים במשך 3 ימים בשבוע לכל היותר – למשל מיום חמישי עד שבת. סטודנטים עובדים יכולים לשלב בקלות בין עבודה ללימודים – יותר משליש מהתכנית המלאה פנוי מלימודים וזה מאפשר לנצל את הזמן הזה כדי להתכונן ולהשלים לימודים או להכין עבודות מחקר, וניתן לארגן את הזמן לפי רצון הסטודנט/ית. ניתן להשלים את הלימודים לתארים המתקדמים גם על בסיס לימודים במתכונת חלקית.