תאור כללי

קמפוסים: מילאנו, פירנצה, *פריז, *לונדון.
משך לימודים: 3 שנים
שפת לימוד: אנגלית
תעודות סיום: מילאנו/פירנצה- דיפלומה.
*פריז/לונדון- תואר ראשון.

מסלול זה הינו המסלול היוקרתי והטוב ביותר בעולם להכשרתם של מנהלי העתיד בעולם האופנה והוא נערך ב-4 בירות האופנה מילאנו, פירנצה, פריז ולונדון. כ-80 אחוז מהמעצבים ואנשי הניהול בדרגים השונים בחברות האופנה החשובות: ורסאצ'ה, דולצ'ה וגבאנה, פראדה וארמאני הינם בוגרי בית הספר מרנגוני ומהווים הוכחה לך שמטרת המסלול היא להכשיר את דור העתיד של שדרת הניהול של מותגי האופנה. החל מ-1935, שנת היווסדו של בית הספר, יותר מ-45 אלף מעצבים ואנשי מקצוע יצאו את שערי בית הספר כדוגמת דומניקו דולצ'ה מדולצ'ה וגבאנה ומוסקינו.
תוכנית הלימודים המקיפה שמציע בית הספר עוסקת בכל אחד מההיבטים העסקיים המרכיבים את עולם האופנה. מתכנון ועד ליצור, מכירה, הפצה, שיווק, לימוד מוצר ומחזור החיים שלו וניתוח מגמות שוק. אולם, ראשית על התלמידים ללמוד על בדים, קולקציות, תהליך יצור ובקרת איכות. החל מהשנה השנייה בהתאם לבחירה בהרשמה הראשונית הסטודנטים יוכלו להתמקצע או בקניינות אופנה או בתקשורת אופנה וניו מדיה.
התלמידים ירכשו מיומנויות של מכירה וסחר, הערכת עלויות ותמחור, תקשורת וקידום מכירות. בוגרי מסלול זה יוכלו לפיכך, לנהל פרויקטים ולהפעיל אנשי מקצוע ולשמש כיועצים בחברות אופנה. התלמידים ילמדו להכיר את עולם האופנה על שלל מערכותיו ולנתח מה גורם למוצר אחד בתום האופנה להצליח על פני אחרים.
כל המורים במסלול זה הם אנשי מקצוע מהמובילים והבכירים בעולם האופנה שמביאים איתם ידע רב וניסיון יקר ערך שנצבר במהלך השנים, כל זאת תוך מתן דגש על יחס אישי בתוך כיתה המונה לכל היותר עד 20 תלמידים. מסלול זה מתאים לאנשים שמחזיקים ביכולות ניהוליות וזיקה למוצר עצמו ללא צורך בעיצוב או יצור קולקציות, אך עם רצון ואהבה עזים לעבוד בעולם האופנה על תחומיו השונים.

עולם האופנה, זקוק לאנשי מנהל עסקים אך ללא ידע באופנה יהיה קשה ביותר להשתלב בספירות הגבוהות בתחום. מרנגוני הוא מבין היחידים בעולם ששם כמטרה להכשיר את דור מנהלי העתיד בעולם האופנה אשר יוכלו להתמודד עם האתגר האדיר שמציבה בפנינו הקידמה בתחום.

תואר B.A עם שנת סנדוויץ'- 36 שבועות של אופנה "טהורה" קורס בן 4 שנים לתואר B.A בפריז ולונדון. בשנה השלישית ישובצו התלמידים במקום עבודה אמיתי ולאחריה יחזרו התלמידים לקמפוס כדי להשלים את השנה הרביעית והאחרונה. התלמידים יבלו לפחות 36 שבועות בעבודה בחברת אופנה בפריז ובלונדון, דבר שיקנה להם יחסי עבודה חשובים עם מעסיק בתחום האופנה. מדובר כמובן ביתרון חשוב במרוץ אחר עבודה קבועה עם סיום הלימודים. שנת העבודה הזו תעניק לתלמידים קורות חיים הכוללים ניסיון תעסוקה רלוונטי בתחום האופנה, המלצות מעסיק, ידע מעשי יקר ערך בתעשיית האופנה, קשרים מקצועיים עם עולם העבודה ו-120 נקודות זכות בתואר.

אם ברצונך בקריירה מרתקת ומזהירה בתחום זה, בית הספר מרנגוני הוא המקום להתחיל בהגשמת החלום.

תנאי קבלה

תעודת בגרות וראיון אישי במרכז המידע בישראל. אין צורך בידע מוקדם.
*בלונדון ופריז ידרש מבחן ידע באנגלית למסלול לתואר ראשון. לפרטים 03-6525560.

לעמוד בית הספר