תאור כללי

תכנית 3 שנים לתואר ראשון באנגלית
מיקום הלימודים: פריז

מסלול מיוחד זה עומד בחזית הטכנולגית והעיצובית בעולם בו כמעט כל משחק וידאו מגיע אלינו לטלפון החכם או לטלויזיה. המסלול מיועד לאנשים שרוצים ללמוד עיצוב והפקת משחקי וידאו תלת-מימד ומשחקים לקונסולות ולמחשבים אישיים. על מנת לפתח פרוייקטים הסטודנטים זקוקים לכישורים בטכניקות ההצגה וכישורי מחשב.
הסטודנטים ילמדו ליצור פרוייקט משחק וידאו וירכשו תרבות ויזואלית לגבי ההיסטוריה של משחקי וידאו. דגשים מיוחדים בפיתוח משחקי וידאו בתלת-מימד, כגון עיצוב משחק, עיצוב רמה ויצירת אב-טיפוס למשחקי וידאו.

נלמד על מורפולוגיה: יצירת והנפשת דמויות ,ננתח צורות,נעצב משחקים: תהליך הדורש הפקה והגדרה של עולם, סגנון, אתגרים, וכמובן, אינטראקטיביות עם השחקן, דבר הדורש תסריט ועבודה על לוח סיפור עם תהליכים מכניים של המשחק. התוכנה הנלמדת: Word, PowerPoint.
עיצוב ויזואלי: זהו המקום שבו האופי כגון גיבורים או מפלצות והמראה הכולל של הפרוייקט מעוצבים.התוכנה הנלמדת: Photoshop, In Design.
הפקה בתלת-מימד: זהו המקום לעשיית דברים בעזרת מחשבים ותכנות. מודלינג, הגדרת תצורה (setup), הצללה והגשה נלמדים כאן כמו גם התהליך הטכני. התוכנה הנלמדת: 3DMax, Z-Brush, Unity.
אנימציה בתלת-מימד: אשליית התנועה דורשת אימון. תזמון, ריווח (spacing), מחזור, טכניקות הצבת צורות לאנימציה של הצילומים. מיסודות האנימציה ועד למשחק, כאן האנימטור רוכש את כישוריו. התוכנה הנלמדת: 3DMax.
טכניקות יישומיות: טכניקות יישומיות אשר הינן ספציפיות לצרכי משחקי וידאו מסייעות לסטודנט ללמוד איך דברים כגון FX נעשים. אווירה, תאורה, פיצוץ ואפקטים שונים, אפקטים של מיפוי מהווים את העיקר כאן. התוכנה הנלמדת: 3DMax, Unity.
יצירת אב-טיפוס: Unity הוא כלי המאפשר אינטראקטיביות בין השחקן לסביבה, ארגון התסריט, התנגשויות, שליטה בדמויות ומיקום המצלמה. המטרה היא ללמוד איך ליצור דמות שניתן לשחק בה, או אב-טיפוס. התוכנה הנלמדת: Unity.
עיצוב צליל: מוסיקה ואפקטים של צליל משכללים את ההשפעה האמנותית של פרוייקט משחק וידאו. לפיכך חשוב להשתמש בתוכנה הנדרשת וללמוד איך לפתח פרוייקט בשילוב עם צליל. התוכנה הנלמדת: Audition, Pro-Tools.

תנאי קבלה

גיל 17 ומעלה, תיק עבודות, ראיון סקייפ מול הקמפוס וראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר