תאור כללי

אלמה הוא ביה"ס הטוב בעולם בתחום לימודי המטבח האיטלקי. מרכז אלמה מכשיר שפים ואוצרי יין מכל רחבי העולם למקצוענות המטבח האיטלקי עם תוכניות הכשרה ברמה הגבוהה ביותר הניתנות על ידי המורים המעוטרים בעולם, צוות יוצא דופן של שפים איטלקיים עם כוכבי מישלן, קונדיטורים, מומחי מוצרי מזון איטלקיים ומומחים מוכרים בתחום התזונה, היגיינת מזון והיסטוריית מזון ויין

שלב 2 – מתקדם
התוכנית מכשירה שפים מקצועיים למטבח האיטלקי. (לבעלי ניסיון לימודי או מעשי קודם ניתן להכנס ישירות לשלב זה).
מעלויות המזון לחומרי גלם, מההזמנות להכנת ירקות, בשר, דגים, גבינה, פסטה אורז; החל מהבישול עד להגשה, לביה"ס אלמה יש ניסיון יוצא דופן בתכנון והוראת נושאים קולינריים ולהכשרת תלמידים להיות מומחים במטבח האיטלקי. השיעורים כוללים הן "הדגמות בישול" והן "אימונים", שם מתמחים התלמידים במטבחים מקצועיים תחת פיקוח המורה.
התכנית האינטנסיבית תוביל את התלמידים לגלות וללמוד על המטבח האיטלקי בחבלי הארץ השונים, יחד עם ההיסטוריה של המטבח האיטלקי, מוצריו וחומרי הגלם שלו. כדי לסכם את חוויית ההוראה האינטנסיבית הזו, התלמידים ילמדו אודות היין האיטלקי, יטעמו יינות איטלקיים וזאת בכדי להבין את הקריטריונים להתאמת אוכל ויין, ויטיילו כחלק מהתכנית הקולינרית האיטלקית. מסורת הקונדיטוריה האיטלקית גם היא חלק מהתכנית: היא כוללת את המחקר ואפיית מתכוני המאפים החשובים ביותר, למידה ויישום של הטכניקות הנכונות בתעשיית המזון.

שכר לימוד:
17,555 יורו(כולל ערכת כלים)
משך הלימודים: 8 חודשים (כולל 4 חודשים של סטאג' בקונדיטוריה, מסעדה או מלון באיטליה + יומיים מבחן סופי)
*לימודים של 3/4 ימים בשבוע, 6-8 שעות ביום.
תנאי קבלה: ניסיון תעסוקתי/לימודי קודם.
מיקום: איטליה
שפת לימוד: אנגלית
דיור: בתוספת תשלום

עלות בישול בסיסי + מתקדם ביחד הינה 23,305 יורו

לאחרונה 4 בוגרי אלמה זכו בכוכב מישלן 
@sara_scarsella_– @sintesi_ristorante
@enricomarmo – @ristorantebalzirossi
@jacopo_malpeli – @osteriadelviandanterubiera
@michele_minchillo – @vitiumrestaurant