תאור כללי

קמפוס: מילאנו, לונדון.
משך לימודים: 3 שנים- תואר ראשון
שפת לימוד: אנגלית

ביה"ס מרנגוני הינו ביה"ס שמעביר את מצוינות מורשת made in Italy לדורות הבאים. במסלול זה ילמדו התלמידים כיצד מעצבי פנים נדרשים לתכנן ולאגן עיצוב של חללי פנים שיכולים להיות בתים, משרדים, תערוכות, מלונות, חנויות ואפילו סט צילומים.

מעצב פנים נדרש בעבודתו לשקלל שלל רב של היבטים כגון: חומרים, טכנולוגיות יצור ובניה, עלויות ולוחות זמנים. מעצב הפנים עובד בשיתוף פעולה עם ארכיטקטים, מנהלי מותג ולקוחות פרטיים ועיקר משימתו היא להתאים את התוצר הסופי לדרישות ולצרכיו של הלקוח. הלימודים במסלול זה יכשירו את התלמידים לשלב בין עיצוב, חזות ויזואלית לבין צרכים מעשיים וממשים הקשורים לחללים מודרניים המשמשים לאירוח, מחייה וקניות. מהפכנים ככל שיהיו, הפתרונות שמעצב פנים נדרש להציע חייבים קודם כל לענות על צרכיו הפונקציונליים של הלקוח הסופי כמו גם על צרכיו הרגשיים. מסלול הלימודים יפתח ויגבש את יכולת הדמיון והיצירתיות של התלמידים תוך שילוב עם צרכיו של הלקוח.

בנוסף יעסוק מסלול הלימודים בנושאים הבאים:
סאונד, עיצוב תראפי, תאורה ועיצוב אמוציונלי, תכנון חלל ורכישת ידע וניתוח של העיצוב המודרני.
מסלול הלימודים יאפשר לתלמידים לעשות בהתנסות ולגלות מה עובד ומה לא בפרוייקטים השונים שהם ידרשו לעשות. התלמידים בנוסף ילמדו להבין ולזהות את צרכיו של הלקוח ובעקבות כך לפתח בעצם בריף עבודה. התלמידים ירכשו ידע רב בעיצוב מגוון של חללים: בתים, מלונות, מסעדות וחנויות יוקרה.

לימודים אלה באיטליה יפתחו בפני התלמידים את האפשרות להגשים חלום של קריירה מרתקת בתחום עיצוב הפנים ומרנגוני, בשונה מבתי ספר אחרים קשור ברמה היומיומית למעצבים ולחברות יוקרה בתעשיית העיצוב ובמהלך הלימודים על התלמידים לבצע פרויקטים אמיתיים שבסופם חלק מאותם התלמידים מועסקים אף בחברות אלה.
דוגמא לכך היא ג'וליו קפליני, מעצב העל האיטלקי שאף עיצב את פנים בית הספר מרנגוני במילאנו ופועל בשיתוף פעולה מלא עם סטודנטים של בית הספר במגוון פרויקטים דוגמת עיצוב חלל עבור חברת Devon and Devon, עיצוב חלל מוזיאון Valentino ובית הספר לעיצוב קוטור של המעצב, עיצוב פנים ל- Missoni Home, חברת היוקרה Visionaaire.

תנאי קבלה

תעודת בגרות, מבחן אנגלית בינלאומי, תיק עבודות וראיון אישי במרכז המידע בישראל.
אין צורך בידע מוקדם 03-6525560

לעמוד בית הספר