תאור כללי


קמפוס:
מילאנו, לונדון
משך לימודים: 15 חודשים(כולל 3 חודשי סטאג)
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני).

אחד ממסלולי היוקרה המתקדמים והאינטנסיביים בעולם שמטרתו להכין את המעצבים לפרויקטים המורכבים והיוקרתיים ביותר בתחום המגורים.
מסלול מאסטר זה מיועד למי שמחזיק בידע טכני בעיצוב פרויקטים ורוצה לרכוש ידע נוסף בעיצוב חללי פנים יוקרתיים בין אם הם חללים של בתים, משרדים, מסעדות, בתי מלון, חנויות או מבנים ציבורים, מבני תערוכות ועוד. מעצבי פנים עובדים עם בעלי המקצועות השונים או אדריכלים על מנת ליצור את העיצוב הנכון ביותר למבנה ולדרישות הלקוח תוך עמידה בלוחות זמנים ובעלויות. מאסטר זה יגע בעיצוב פנים על שלל היבטיו כולל סאונד, עיצוב תרפי, תאורה, עיצוב רגשי. התלמידים ילמדו לזהות ולהבין את הרצונות, התחושות והחלומות והצרכים של הלקוחות העתידיים בין אם הם אנשים פרטיים או מותגי אופנה. מעצב צריך להכיר את התפתחות סגנונות עיצוב שונים בתחום עיצוב פנים ומגמות בינלאומיות חדשות, לדעת לבחור חומרים נכונים בהתאם לתחושות השונות שהם רוצים ליצור, כך גם לגבי הריהוט, הבדים, הטקסטורות, הצבעים ועוד.

מאסטר זה מיועד עבור מי שרכש השכלה בתחום עיצוב הפנים או עיצוב אופנה ורוצה להרחיב את השכלתו המקצועית גם לעיצוב חללים על שלל היבטיו. במסלול זה התלמידים יעבדו בשיתוף פעולה עם מעצבים וחברות בתעשייה בפרוייקטים שונים ובנוסף ירכשו ידע בהבנת בדים, ריהוט וחומרי כיסוי. התלמידים ירכשו ידע בזיהוי סגנונות שונים וזהותם של מותגי אופנה בשוק היוקרה. התלמידים יבצעו פרויקט Home Collection ויבנו ויציגו פרויקט לעיצוב חלל בהתאם לדרישות של לקוח.
לימודי עיצוב פנים במסלול מאסטר זה יתקיימו באיטליה ואנגליה ויפתחו בפני התלמידים אפשרות להתחיל בקריירה מרתקת. מרנגוני בשונה ממוסדות השכלה אחרים נמצא בקשר יומיומי עם מעצבים וחברות בתעשייה והתלמידים מבצעים במהלך הקורס פרויקטים אמיתיים. בסופו של מסלול זה חלק מהסטודנטים אף מועסקים בחברות הללו. דוגמת חברת מעצב העל האיטלקי ג'וליו קפליני שעיצב את פנים בית הספר מרנגוני במילאנו. עוד חברות שעבורן ביצעו הסטודנטים שלנו פרויקטים הן Devon & Devon, עיצוב פנים למוזיאון ולנטינו, Missoni Home, חברת היוקרה Visionnaire ועוד.

תנאי קבלה

תואר ראשון בתחום, תיק עבודות מכתבי המלצה, מבחן אנגלית וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר