תאור כללי

קמפוס: מילאנו
משך הלימודים: שנה אקדמית.
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני).

מסלול זה נחשב לאחד מהמסלולים המעולים בעולם ומטרתו להכשיר מעצבים לרמות המקצועיות הגבוהות ביותר בזמן קצר. קורס זה מציע לתלמידיו מאפשר להשלים הכנה וידע מקצועית בעיצוב פנים בפרק זמן קצוב ותוך לימודים אינטנסיבים. התלמידים ילמדו לבחון את ההיבטים של יצירת חללים פנימיים, עיבוד קונספט של פרויקט והצגתו. הגישה בקורס זה היא קריאטיבית, אמנותית ואינטואטיבית ולא טכנית רק טכנית. התלמידים ירכשו ידע בסגנונות עיצוב הפנים השונים, ילמדו פתרונות בריהוט, גימורים, חומרים, בדים וצבעים.

ראשית מסלול הלימודים יעסוק ביסודות הדרושים בהגדרת סגנונו של פרויקט בעיצוב פנים. תינתן התייחסות ליצירת קונספט בפרויקטים במרחב הקמעונאי והמסחרי (לדוגמא שטחי מסעדות, ברים ומועדונים). במהלך הקורס יועברו מגוון רחב של סמינרים והרצאות כדי להרחיב את הידע של התלמידים ע"י אנשי מקצוע ומנהלים בתחום זה.
במסגרת קורס זה התלמידים ילמדו כיצד לנהל פרויקט מהשלב הראשוני של גיבוש קונספט ועד למצגת הסופית והמושלמת של הפרויקט. התלמידים יעסקו בכל השלבים התכנוניים שמלווים פרויקט על היבטיו הרגשיים והמעשיים וילמדו ליצור קולקציות של עיצוב פנים שמבטאות מגמות חדשות. כל זאת תוך חידוד חוש העיצוב של התלמידים כדי ליצור חללים וסביבות עבודה ומגורים הרמוניות.

תוצאות הלמידה:
– התאמת הטעם והסגנון לסוגים שונים של בתים או חללים
– בחירת ריהוט תוך יצירת הרמוניה מושלמת
– בחירת הבדים לשימוש בעיצוב חלל הפנים
– הבנת הטכניקות השונות ליצירת אביזרים מסוגים שונים על פרטיהם
– רכישת ידע מעשי בחומרים ובגימורים שונים

במהלך הקורס התלמידים יעסקו בפרויקטים שונים של עיצוב פנים, מחללים ביתיים, עיצוב מחדש של מרחבים פרטיים, חללים ציבוריים או מסחריים כדוגמת חדרי מלון, חנויות של מותגים, מסעדות, ברים וכו'.
הסטודנטים במרנגוני משתתפים בפרויקטים רבים עם תעשיית היוקרה, יעסקו בעיצוב פנים למוזיאון VALENTINO, עיצוב פנים ל- MISSONI HOME ,חברת היוקרה VISIONAIRE, וחברת CAPPELLINI.

התוכנית:
– עיצוב פנים 2
– עיצוב דיגיטלי 1
– עיצוב דיגיטלי 2
– עיצוב בתלת מימד
– ניתוח פרויקטים
– תהליכי ייצור
– פרויקטים בעיצוב פנים

לסטודנטים שרוצים ללמוד מסלול משולב עם הרשמה מראש לעיצוב פנים חד שנתי ומסלול מאסטר בעיצוב מגורי יוקרה תינתן הנחה של 5000 יורו עבור המאסטר.

תנאי קבלה

תעודת בגרות וראיון אישי במרכז המידע בישראל. אין צורך בידע מוקדם 03-6525560.

לעמוד בית הספר