תאור כללי

מיקום הלימודים: לוס אנגלס
3D ANIMATION & VFX WORKSHOP

בעשורים האחרונים חלה התפתחות עצומה של תחום האיור בתעשיית הבידור והתפתחות זו משתקפת היטב בסדנאות אנימציה של האקדמיה לקולנוע של ניו יורק. בדגש על לימוד מעמיק של יסודות האנימציה התלת ממדית שקד סגל המרצים עטור הפרסים שלנו על בניית תכנית לימודים מעשית ומרוכזת שמטרתה להכין את הדור הבא של המאיירים ואמני האפקטים החזותיים בתעשייה הצומחת והתחרותית הזו, ולהפוך את בית הספר שלנו לאנימציה לטוב ביותר בעולם בתחומו.
קורסי האנימציה המעולים של האקדמיה לקולנוע של ניו יורק מתקיימים במתקנים חדישים ומתקדמים, והסטודנטים יכולים להתנסות באופן מעשי בעבודה על תכנת Maya, המהווה את התקן בתעשייה, ולהשתמש בציוד מעולה.

סקירה
בסדנאות האנימציה התלת ממדית של האקדמיה לקולנוע הלימודים נמשכים במשך כל השבוע ובמהלכם הסטודנטים לומדים מושגים של כתיבת סיפור, בימוי, צילום קולנועי ועריכה כפי שהם באים לידי ביטוי בתחום האנימציה.
מעבר לשעות הלימודים, עיקר זמנם של הסטודנטים מחוץ לכיתה מוקדש לעבודה מונחית במעבדות זמן המעבדה נועד להשלמת ולעבודה נוספת על מטלות הסדנה, וכן לעבודה על סרטי הגמר המאוירים של הסטודנטים.
סרטי הגמר של הסטודנטים מוגשים בתבנית דיגיטלית ומוקרנים בהקרנה חגיגית.
סדנת האנימציה התלת ממדית מיועדת למעוניינים ללמוד את יסודות האנימציה התלת ממדית הממוחשבת אך אין להם זמן להקדיש ללימודים שנתיים מלאים. הסטודנטים בסדנאות האנימציה הממוחשבת התלת ממדית יכתבו, יאיירו, יביימו ויערכו את סרטי האנימציה הקצרים הממוחשבים שלהם. כדי להשתתף בסדנאות האנימציה שלנו אין צורך בכישורי ציור. סדנה זו מלמדת את הסטודנטים את יסודות האנימציה (תנועה, תזמון, משקל, פיתוח דמות וכו') תוך שימוש בתכנת Maya – תכנת התקן לאנימציה ממוחשבת תלת ממדית של התעשייה.

תנאי קבלה

אין צורך בידע מוקדם, ראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר