תאור כללי

game-design-bfa-1400x500

תכנית 3 שנים
מיקום הלימודים: לוס אנג'לס
מספר סמסטרים: 8

תעשיית משחקי הווידאו מהווה כיום את אחד המגזרים הרווחיים ביותר בתעשיית הבידור, עם מחזורי המכירות הגבוהים יותר כיום מסך המכירות השנתיות של שוברי הקופות של הקולנוע והממשיכים לצמוח בקצב מסחרר.
מסקרים עדכניים עולה כי 58% מתושבי ארה"ב משחקים במשחקי וידאו והדרישה למשחקים חדשים ושונים היא רעבתנית. כמעט מדי יום יוצאים משחקים חדשים לשוק והצרכנים ממהרים לקבוע איזה מהם יצליחו ואיזה ייכשלו. כמו כן, החידושים הטכנולוגיים בתחום גורמים להתפתחות מתמדת של האופי הבסיסי של משחקי הווידאו, משחקי הווידאו עשו את כל הדרך ממשחקי הארקייד ועד לקונסולות הביתיות, וכיום אפשר לשחק בהם בכל מקום שיש בו אינטרנט או סמארטפון. במקביל לצמיחה בכמות השחקנים והמשחקים, צומחת ומתרחבת ללא הרף גם תעשיית המשחקים וכיום מוצעים בה מגוון הזדמנויות עבודה בחברות תוכנה והשכלה ובאולפני פיתוח משחקים.
התכנית של האקדמיה לקולנוע של ניו יורק לתואר ראשון בעיצוב משחקים נוצרה כדי להתאים לדור הבא של אנשי המקצוע בתחום משחקי הווידאו ומתמקדת בדרישות הטכניות, האסתטיות והעסקיות של התחום. כיום, כאשר כל כך הרבה משחקים מציפים את השוק, הסטודנטים שלנו לומדים את כל מה שצריך כדי ליצור משחקי-על שאנשים ירצו לשחק.
כבר מהיום הראשון ללימודי עיצוב משחקי וידאו הסטודנטים שלנו מתחילים לעבוד עם התכנות והציוד שישמשו אותם במשך כל תקופת לימודיהם. במסגרת הלימודים לתואר אנו מציעים לסטודנטים תכנית לימודים מקיפה, המשלבת סדנאות מעשיות, סמינרים, הרצאות וכן סטודיו משחקים יחיד מסוגו, שנועדה ללמד מעצבי משחקים שאפתניים את הכישורים והמיומנויות הבסיסיים הנדרשים כדי ליצור סגנונות שונים של משחקים במגוון פלטפורמות.
במוקד התכנית לתואר בעיצוב משחקים עומד הקורס סטודיו למשחקים, המתקיים פעמים רבות במהלך כל תכנית. בקורס זה הסטודנטים מובילים סטודיו משלהם למשחקים, יחד עם אחד עד ארבעה עמיתים לכיתה. כל סטודיו כזה מקבל מדריך או מתכנת משחקים מקצועי המלווה את הסטודנטים ומסייע להם בכתיבה מעשית של קוד התכנות ויחד הם בונים במהלך הסמסטר משחק מתפקד אחד. שימו לב כי הצירוף של מתכנת מקצועי לצוות של הסטודנטים הוא ייחודי לאקדמיה לקולנוע של ניו יורק. המתכנת מתפקד גם ככותב קוד כחלק מהצוות של הסטודנט/ית וגם כמדריך לכתיבת קוד תכנות וכיצד לנהל את תהליך העבודה בתכנת הפיתוח Agile. בנוסף, הסטודנטים עובדים בהתאם למתודולוגיית עיצוב בשיטת Playcentric, שפותחה על ידי צוות המנחים עטורי הפרסים של NYFA, המהווה את השיטה היעילה ביותר ללמד עיצוב משחקים.

כל הסטודנטים יתנסו באופן מעשי ביצירת אבות טיפוס למספר משחקי ווידאו, בלי קשר לכישורים הטכניים שלהם. המשימות הכיתתיות מאפשרות לסטודנטים להפיק משחקים ופרויקטים שיהוו תוספת נהדרת לסרט התדמית שלהם. כמו כן הסטודנטים מקבלים הזדמנות להתנסות ולצבור ניסיון רב בניתוח ובביקורת משחקים, וזאת באמצעות בדיקה תוך כדי משחק (playtesting) עם סטודנטים עם סטודנטים עמיתים.
עם השלמת הלימודים לתואר ראשון בעיצוב משחקים הסטודנטים יציגו את הכישורים הבאים:
* יצירה והפקה של משחקים דיגיטליים תוך שימוש בשיטות/כלים תקניים בתעשייה.
* הצגת אב טיפוס, בדיקת משחקים, איטרציה, מצגת ושיתוף פעולה במגוון סוגי משחקים.
* כתיבה מעשית של קוד משחקים.
* יצירת גרפיקה ואנימציה באיכות גבוהה עבור משחקים.
* מומחיות ביכולת לעבוד בצורה יעילה בסביבה יצירתית בלחץ גבוה.

תוכנית הלימודים

* יצירת 2 משחקים דיגיטליים שנוצרו תוך שיתוף פעולה ושפורסמו ברשת.
* תיק עבודות באמנות תלת ממדית.
* תיק עבודות בעיצוב גרפי
* השתתפות משביעת רצון בעיצוב Playcentric, במבוא לכתיבת קוד משחקים ב-Unity וב-#C, ובהוצאה לאור של משחקי וידאו.

* יצירת 2 משחקים דיגיטליים שנוצרו תוך שיתוף פעולה ושפורסמו ברשת.
* תיק עבודות של עיצוב שלבים במשחקים ותיק עבודות בכתיבת קוד ב-Github.
* השתתפות ברמה משביעת רצון בקורסים "היסטוריית משחקי הווידאו" ו"משחקים כאמנות".

* יצירת 2 משחקים דיגיטליים שנוצרו תוך שיתוף פעולה ושפורסמו ברשת.
* תיק עבודות בעיצוב עלילה (נרטיב).
* השתתפות ברמה משביעת רצון בקורס "עסקי משחקי הווידאו" ובקורס בחירה נוסף.

* הגשת פרויקט תיזה משותף.
* יצירת 2 משחקים דיגיטליים שנוצרו תוך שיתוף פעולה ושפורסמו ברשת.
* תיק עבודות בעיצוב עלילה (נרטיב).
* השתתפות משביעת רצון בקורס שיווק משחקי וידאו ובקורס בחירה נוסף.

תנאי קבלה

תעודת בגרות, תיק עבודות, מכתב מוטיבציה, מבחן אנגלית, מכתבי המלצה, ראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר