תאור כללי

תכנית 3 שנים לתואר ראשון באנגלית
מיקום הלימודים: פריז

בית ספר לאנימציה LISAA נחשב לאחד מבתי הספר הטובים בעולם לאנימציה ועיצוב משחקים ומציע מגוון רחב של מסלולים באנגלית שנוצרו על מנת להזין את דור העתיד של האנימטורים ומעצבי משחקי הווידאו.
ביה"ס LISAA הינו פרטנר רשמי של החברה העולמית לסרטי אנימציה DreamworksUniversal Pictures ומעיד על רמתו הבינלאומית הגבוהה של ביה"ס, כמו כן 17 בוגרי בית הספר זכו להשתתף בעשייתו של סרט האנימציה המצליח המיניונים.
בית הספר מציע הזדמנות ייחודית לפגוש את התעשייה: בכל שנה, סטודנטים מוצבים בתכניות סטאג'.

בן אם אומנים ומעצבים בתלת-מימד, עורכים או יוצרי סרטים, הסטודנטים בסוף הקורס אמורים להיות מסוגלים להפגין את החזון הכולל שלהם, את חוש הסיפור והפירוט שלהם, להיות בעלי כישורים בטכניקות ההצגה, גרפיקה, אנימציה ותוכנות לעריכת וידאו. הם אמורים גם ליצור ולנהל תקציב.
שנה ראשונה
מתן ידע לסטודנטים לגבי הכלים השונים לתהליך העשייה והייצור ולפתח בהם רגישות לכל תרבות וחשיבות האימאג'. הגדרה או גיבוש כיוון מקצועי בתחום האימאג' הדיגטאלי.
התוכנות הנלמדות: Photoshop, Premiere, TVPaint, 3DSMax®.
שיעורים ספציפייםStory-Board, אנימציה, נפח, תולדות האמנות.
שנה שניה
מיועד לאנשים שרוצים ללמוד את תהליכי יצירת אנימציה דו-מימדית, אנימציה תלת-מימדית לתוכניות, סדרות טלוויזיה, סרטוני וידאו, פרסום. על מנת לפתח פרויקטים הסטודנטים זקוקים לכישורים בטכניקות ההצגה, ותוכנות מחשב בהם משתמשים בהפקה.
הסטודנטים ילמדו לפתח פרויקט אנימציה מכתיבת התסריט ועד להפקה, דרך יצירת הסיפור והעיצוב ויזואלי. הם ילמדו את המתודולוגיה הכוללת של ההפקה .
שנה שלישית
לכניסה לשנה השלישית והאחרונה של המחזור הראשון, הסטודנטים צריכים לבוא עם ידע של טכניקות ההצגה ולהכיר את כלי העבודה של התוכנה. הם אמורים להיות מסוגלים ליצור תסריט לינארי ולהיות בעלי תרבות ויזואלית של ההיסטוריה של האנימציה. הכישורים אמורים להשתקף בתיק העבודות של הסטודנט והפרויקט הקצר אמור לשקף ידע זה בעיני צוות השופטים של המורים אשר מספקים חוות דעת לגבי המאמצים שיידרשו מאוחר יותר.

_DSC7997
ביצירת פרויקט אנימציה בכל שנה, הסטודנטים מפגינים את היכולות ליישם את כישוריהם ביצירת סרטים, סביבות גרפיות, הפקה בתלת-מימד, אנימציה, קומפוזיציה וצלילים. הפרויקטים הללו אשר נוצרים בצוותים, מראים את הכישרון לעבודת צוות. אלה הם התנאים הנדרשים על מנת לקבל את אישור ללימודים גבוהים בטכניקות דיגיטליות ואנימציית תלת-מימד.

תנאי קבלה

גיל 17 ומעלה, תיק עבודות, ראיון סקייפ מול הקמפוס וראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר