תאור כללי

קמפוסים: מילאנו, פריז, לונדון, פירנצה.
משך לימודים: 3 שבועות
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני)

קורס הקיץ מטרתו לתת לסטודנטים הצצה לעולם האופנה תוך דגש על שיעורים באיורי אופנה, בניית קולקציה, צבעים, בדים, אביזרים, טרנדים ומעצבים מובילים בעולם.
הסטודנטים יכירו את הכלים העיקריים בהם משתמש מעצב אופנה אשר יעזרו בהעברת הרעיונות והתאמתם לקהל היעד הרלוונטי.
בסיום קורס לימודי עיצוב אופנה יתנסו הסטודנטים בסדנא קריאטיבית בה ידרשו להכין קולקציה בנושא אישי שתיבדק עי" צוות המורים בבית הספר. קורס לימודי עיצוב אופנה מיועד לסטודנטים ללא רקע לימודי קודם בתחום או לכאלה הבוחנים שינוי בקריירה.

תוכנית הלימודים

יתרכז באיורי אופנה וסקיצות מעשיים בהם יוצגו העקרונות החשובים בפיתוח קולקציות: גזרות, צלליות, צבעים, בדים ואביזרים. מעבר לבניית העיצוב והגזרות, הסטודנטים יבינו את משמעות ההיתכנות הכלכלית והמסחרית של הקולקציה.

נתחיל במחקר קריאטיבי אשר יעזור לנו לפתח סילואט וקואורדינציה של הדגמים, נתכנן ונצייר קולקציה בנושא אישי תוך דגש על עיצוב, יצירתיות, צבעים, בדים, אביזרים. יינתן מידע בנושא שיווק ומחקר רחב על טרנדים, היווצרותם והתפתחותם בעולם האופנה.
בשבוע זה נתמקד בגירוי היצירתיות של הסטודנטים.

בשבוע אחרון זה של הקורס תתבצע סדנא קריאטיבית. בשלב זה על הסטודנט לעצב קולקציה לפי נושא אישי בהתבסס על ההשראה שנבחרה כנושא לקולקציה. בשלב זה ינתנו כלים לבניית פרזנטציה הצגה נכונה לקולקציה כאשר בסוף הפרויקט הוא יועמד למבחן המורים שיתנו משוב על כל חלקיו.

תנאי קבלה

ראיון במרכז המידע בישראל, אין צורך בידע מוקדם 03-6525560.

לעמוד בית הספר