תאור כללי

קמפוסים: מילאנו, פירנצה, פריז, לונדון.
תחילת לימודים: ספטמבר/אוקטובר או בפברואר.
הנרשמים בפברואר יתחילו שנה שנייה בספטמבר.
משך לימודים: 3 שנים
שפת לימוד: אנגלית
תעודות סיום: תואר ראשון

בית הספר מרנגוני מציע את מסלול לימודי האופנה הטוב ביותר בעולם. בית הספר נמצא בארבעת בירות האופנה- מילאנו, פירנצה, פריז ולונדון. יותר מ-45 אלף מעצבים סיימו את לימודיהם בבית הספר כגון: דומניקו דולצ'ה מדולצ'ה וגבאנה, מוסקינו ועוד רבים וטובים וכיום אין כמעט בית אופנה בעולם בו לא עבד או עובד בוגר בית הספר. אחת מחוזקות בית הספר הוא היכולת שלו לשלב את הסטודנטים בעולם האופנה זאת לאור הניסיון רב השנים של בית הספר וקשריו עם עולם האופנה.

תצוגות אופנה

החל מהשנה השנייה הסטודנטים מתפצלים למגמות בהתאם לבחירתם בהרשמה הראשונית:
עיצוב בגדי נשים או גברים, עיצוב אופנה ושיווק או אביזרים. במילאנו כחלק ממסלול התואר הראשון התלמידים יצאו ל 6 שבועות סטאג'.

מגמת לימודי עיצוב אופנה שואפת להשיג 2 מטרות ראשיות:
הראשונה- הקניית הרמה המקצועית הגבוהה ביותר לתלמידים זאת תודות לצוות אנשי מקצוע מהבכירים בעולם שמביאים איתם לתוך בית הספר ידע וניסיון עצומים. נקודה נוספת חשובה לא פחות היא העובדה שהכיתות הן קטנות ומכילות עד 20 תלמידים לכל היותר.
השניה- החדרת התלמידים לתוך עולם האופנה. לשם כך, מלבד תוכנית הלימודים, מרנגוני שולח את תלמידיו לצפות בתצוגות אופנה של המעצבים הגדולים בעולם, לעבוד מאחורי הקלעים של התצוגות, לסייר בתערוכות שונות בתחום כגון: תערוכת בדים, נעליים אביזרים ועוד.
בית הספר שולח את תלמידיו להשתתף בתחרויות בינלאומיות המעניקות לתלמידים ניסיון מקצועי ניכר, יצירת קשרים עם מעסיקים עתידים וכן האפשרות לזכות בפרסים כספיים ומלגות עבודה. עבור בית הספר מרנגוני חשובה הקריאטיביות של התלמידים אך גם היכולת לחבר אותה לתוך העולם העסקי. התלמידים לפיכך, ילמדו לעצב קולקציות, תדמיתנות, תפירה, תולדות האופנה והאומנות, אך ילמדו גם שיווק, סוציולוגיה, טכנולוגיות חדשות בתחום הטקסטיל והעיצוב ועוד ועוד.
בית הספר ילמד את התלמידים כיצד ליצור מוצר מנצח שגם יירכש בסופו של דבר ע"י הלקוח הרצוי. האפשרויות הפתוחות לאחר מכן בפני התלמידים הן ללא סוף: עיצוב אופנת נשים, גברים, בגדי ים, אביזרים, משקפיים, קביעת מגמות בעולם העיצוב באופנה, סטיילינג, או עיצוב גרפי. עבודה בבתי האופנה הגדולים, במגזיני האופנה העולמית או בתחום תצוגות האופנה.

מסלול בן 3 השנים של לימודי עיצוב אופנה מהווים את הלב היצירתי של בית הספר ובסיומה של כל שנה בוגריו מציגים בתצוגת אופנה יוקרתית וחשובה שעורך בית הספר בנוכחות עיתונאי ואנשי אופנה חשובים, את הקולקציות שיצרו ובכך מקבלים כרטיס כניסה רשמי וחשוב לעולם העבודה. 80 אחוזים מהמעצבים ואנשי המקצוע שמועסקים כיום בחברות האופנה כגון: פראדה, ורסאצ'ה, דולצ'ה וגבאנה וארמני הם בוגרי בית הספר מרנגוני. הוכחה ניצחת לכך שהוא הטוב בעולם בתחום האופנה.
לימודים באחד מהקמפוסים של בית הספר באיטליה, צרפת ואנגליה פותחים בפני התלמידים את האפשרות לפתוח בקריירה מרתקת בחו"ל יחד עם התואר הראשון שבית הספר מעניק לתלמידיו.

תואר B.A עם שנת סנדוויץ' בפריז ולונדון
מסלול לימודים זה אורך 4 שנים ללימודי התואר וקיים במרנגוני פריז ומרנגוני לונדון. בשנה השלישית התלמידים יושמו במקום עבודה אמיתי. בשנה הרביעית יחזרו התלמידים להשלים הלימודים. באופן זה התלמידים יבלו 9 חודשים בחברת אופנה באחת משתי הערים, יצרו קשרים ויחסי עבודה חשובים, יעשירו את קורות החיים שלהם בניסיון עבודה מעשי יקר ערך בעולם האופנה ויקבלו המלצות מצד המעסיק. סיום הלימודים בשנה הרביעית וכניסה לעולם האופנה תהיה משמעותית מאוד במסלול זה.

חשוב לדעת!
בשנים האחרונות סיימו את לימודי עיצוב האופנה בבית הספר מרנגוני מעצבים ישראלים מוכשרים ומצטיינים רבים שהודות לסיוע משרד ההשמה של מרנגוני, מצאו עבודה בחלק מבתי האופנה הגדולים בעולם כמו: ארמני, איב סנט לוריין , ז'אן פול גוטייה, ג'יל סנדר, אנריקו קוברי, ג'יבנשי, ג'אן פרנקו פרה, טרוסרדי.

תנאי קבלה

תעודת בגרות וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560. תיק עבודות, מבחן ידע באנגלית.

לעמוד בית הספר