תאור כללי

Fashion & Luxury Brand Management

קמפוסים: מילאנו, לונדון, פריז, פירנצה.
משך לימודים: 15 חודשים שכוללים 3 חודשי סטאג.
שפת לימוד: אנגלית.
תעודת סיום: לונדון/פריז- תואר שני MA,
איטליה- תואר מאסטר אקדמי.

אין ספק כי מסלול מאסטר זה הוא הטוב בעולם בכל הנוגע לפן העסקי והמסחרי של עולם האופנה. בית הספר מרנגוני נחשב לספק ראשי של הדרג הניהולי בתעשיית האופנה. בבית הספר למדו דומניקו דולצ'ה מדולצ'ה וגבאנה ומוסקינו ו-80 אחוז מבוגרי בית הספר עובדים בבית האופנה ארמני, ורסצ'ה ופראדה.
בתוכנית זו ילמדו התלמידים כיצד מנהלי מותג מרכיבים קולקציה ע"י הגדרת המחיר וקהל היעד. התלמידים יעסקו בלימוד עולם האופנה, הגדרת מתחרים, שיווק קולקציות חדשות ותכנון קידום המכירות שלהן תוך שיתוף פעולה עם המעצבים, המפעלים המייצרים ומחלקות המכירות. על מנהלי מותג לדעת כיד להגדיר תוכנית עסקית, אמצעי מימון, תקציב וניהול מסע פרסום.
מאסטר זה מיועד לתלמידים בעלי רקע לימודי במנהל עסקים, תקשורת או אופנה ושרוצים לקחת חלק מרכזי בשדרות הניהול של חברות האופנה הגדולות בעולם, תלמידים בעלי יכולות ניהוליות ותשוקה לעיצוב ולאופנה. בקמפוס בלונדון ופריז(מסלול באנגלית) מעניק מרנגוני לתלמידים תואר שני M.A ,במילאנו ופירנצה דיפלומה. בפריז ובלונדון ישלחו התלמידים במהלך הלימודים לסטאז' חובה בו יצרו קשרים ויצברו ניסיון אצל מעסיקים פוטנציאלים בעולם האופנה. בתום הלימודים יעמוד לרשות התלמידים מרכזי השמה שיעזרו לבוגרים למצוא סטאז' או עבודה בתחום.

עיקרי תוכנית לימודי ניהול מותגים:
שיווק מותגים.
ניתוח רשתות אופנה.
ניהול פיננסי ושליטה.
זיכיונות וסוגי בעלות.
סקירה על עולם האופנה.
עולם האופנה העסקי- ניתוח.
אסטרטגיות הניהול המשולב.
אסטרטגיות בעולם התקשורת וניו מדיה.
סוציולוגיה של עולם האופנה.
מותגי יוקרה- עיצוב, יצור, שיווק, מכירות.
ניהול מותגי יוקרה.
תולדות האופנה.
עולם האופנה העתידי.
מיתוג- פיתוח זהות.

תנאי קבלה

תואר ראשון או ניסיון בתחום, מכתבי המלצה, בלונדון ופריז יידרש מבחן שפה באנגלית וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר