תאור כללי

סדנאות מעשיות במשחק קולנועי קצרות ומרוכזות של שבוע, 4 ו-8 שבועות

זה באמת לא משנה כמה יפה הצילום הקולנועי של הסרט ולא האפקטים הקולנועיים המרשימים שלו, הצופים מגיעים קודם כל כדי לצפות בדמויות שעל המסך ובדרך שבה הן מתמודדות עם מצבים שונים.
סדנת משחק קולנועי (שבוע אחד)
מיקום הלימודים: ניו יורק, לוס אנג'לס, פירנצה, מיאמי.
שכר לימוד: $1,298 תאריכים: צרו קשר עם מרכז המידע 03-6525560

בסדנה זו הסטודנטים נדרשים לעבוד בקצב גבוה, ועליהם לחיות, לאכול ולנשום משחק במשך הסדנה כולה. הסטודנטים צריכים גם לבוא מוכנים להשתתף ולעבוד בשיעורי משחק לא מסורתי שיעסקו בבניית דמות ושליטה בה ובפרט לאור הדרישות הייחודיות של משחק מול מצלמה לטלוויזיה ולקולנוע. בחלק מהשיעורים ניתן להשתמש במצלמות ובמסרטות וידאו.
סקירה :
תכנית מרוכזת זו מתמקדת בעיקר בתחומי המשחק הקולנועי ומחקר סצנה.
תחומים משיקים אלו חיוניים לתהליך היצירה של הסצנות המצולמות הקצרות שהסטודנטים משחקים בהן. הסצנות הערוכות הן הפרויקטים המרכזיים של הסדנה. במסגרת הסדנה יינתנו גם שיעורי תמיכה בנושאים כמו מחקר סצנה, קול ותנועה ואמנות הקולנוע. כמו כן הסטודנטים ילמדו טכניקת מבחן במה (אודישן) וייחשפו באמצעותה לטכניקות קריאה קרות ויקיימו דיון אודות עסקי המשחק והכלים הבסיסיים שלהם. הבסיס לסדנה זו, ולכל שאר הסדנאות של NYFA, הוא למידה על ידי עשייה, תוך שימוש בגישה מעשית, תכליתית והתנסותית. תכנית זו מיועדת להעניק לסטודנטים תוכן רב בזמן קצר, ומהווה הזדמנות יוצאת דופן לחוות חוויית קולנוע מעמיקה ומעשירה בתוך שבוע ימים.
סטודנטים המעוניינים להמשיך ללמוד את התחום יכולים להגיש בקשה לזיכוי ולהמשיך לתכנית ארוכה יותר.

סדנת משחק קולנועי (4 שבועות)
מיקום הלימודים: ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי.
שכר לימוד: $4,491 + ציוד $10 תאריכים: צרו קשר עם מרכז המידע 03-6525560

סדנת משחק קולנועי זו, הנמשכת 4 השבועות, מעניקה לסטודנטים כמעט חודש מלא שבו הם רוכשים בסיס נהדר במשחק מול מצלמה במסגרת של סדנה מרוכזת ומעשית המתקיימת במתכונת של תכנית מלאה. הסדנה מאפשרת לסטודנטים להשתתף בתכנית הכשרה קצרה שבה הם נדרשים להשקיע את מלוא זמנם באמנות הקולנוע. סטודנטים שחשים שהסדנה מועילה להם מוזמנים להצטרף למחצית השנייה של סדנת 8 השבועות במשחק קולנועי, שבה יוכלו להעמיק את לימודיהם ולצבור ניסיון רב יותר מול מצלמה.
סקירה:
במהלך 4 השבועות של סדנה זו למשחק קולנועי הסטודנטים רוכשים בסיס איתן של כישורי משחק ובפרט במשחק מול מצלמה.סטודנטים רבים מעדיפים את הסדנה הזו מאחר והיא מתאימה במיוחד ללוחות הזמנים השנתיים שלהם. הסדנה מתקיימת במתכונת של תכנית מלאה (full time) ועל הסטודנטים להיות מוכנים להשקיע בה את מלוא תשומת הלב שלהם ולהיות מחויבים לסיים אותה. במסגרת הסדנה הסטודנטים לומדים על מונולוגים, קול ותנועה, אלתור (אימפרוביזציה), טכניקת מבחן במה – לרבות טכניקות קריאה קרה ועסקי המשחק – שחושפים בפניהם את שפת הקולנוע, איך עושים סרטים וכיצד כל אלו משפיעים על הבחירות של השחקנים. במקביל לשיעורים הללו הסטודנטים משתתפים בשיעורים מיוחדים שבהם מאמנים את השחקנים לעמוד בדרישות הטכניות של משחק על סט קולנועי.

סדנת משחק קולנועי (6 שבועות)
מיקום הלימודים: לוס אנג'לס, פירנצה.
שכר לימוד: $5,559 + ציוד $15 תאריכים: צרו קשר עם מרכז המידע 03-6525560

סדנת משחק קולנועי (8 שבועות)
מיקום הלימודים: ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי, פירנצה.
שכר לימוד: $6,518 + ציוד $20 תאריכים: צרו קשר עם מרכז המידע 03-6525560

סדנה קצרה זו במשחק קולנועי, הנמשכת 8 שבועות, מיועדת לסטודנטים המעוניינים לשפר במהירות את כישורי המשחק שלהם בעזרת עבודה מעשית כשחקנים מול מצלמה. בסדנה מרוכזת ומעמיקה זו, המתקיימת במתכונת של תכנית מלאה (full time), הסטודנטים ילמדו את יסודות המשחק הקולנועי ויבינו טוב יותר, בעזרת עבודה מעשית רבה, את ההיבטים האסתטיים והטכניים של המדיום.
סקירה
הלימודים בתכנית מרוכזת זו מתמקדים בעיקר בתחומי המשחק הקולנועי ובמחקר סצנה. תחומים משיקים אלו חיוניים לתהליך היצירה של הסצנות המצולמות הקצרות שהסטודנטים משחקים בהן. הסצנות הערוכות הן הפרויקטים המרכזיים של הסדנה.
הסטודנטים יקבלו גם שיעורי תמיכה בנושאים כמו מונולוגים, קול ותנועה ואלתור, ילמדו טכניקת מבחן במה (אודישן) וייחשפו לטכניקות קריאה קרה וכן ידונו אודות עסקי המשחק והכלים הבסיסיים שלהם. במסגרת שיעורים אודות אמנות הקולנוע הסטודנטים ייחשפו לתפקידי הבמאי, צלם הקולנוע והעורך וכן לשפה הקולנועית ולדרך היצירה של הסרטים וכיצד כל אלו משפיעים על הבחירות של השחקנים. סדנה זו, כמו כל שאר הסדנאות של NYFA, מבוססת על למידה תוך כדי עשייה, תוך שימוש בגישה מעשית, תכליתית והתנסותית.
הסדנה מיועדת להעניק לסטודנטים תוכן רב בזמן קצר ומהווה הזדמנות יוצאת דופן ל-8 שבועות של חוויית קולנוע מעמיקה ועשירה. אין צורך בניסיון משמעותי או בידע מוקדם. מבנה הסדנה מאפשר לסטודנטים "ליישר קו" ולהגיע לרמת ידע אחידה בתוך זמן קצר – הסטודנטים מתחילים בלמידה של יסודות המקצוע, תוך השלמת הפערים הלימודיים הבלתי נמנעים שבין הסטודנטים המנוסים יותר לבין חסרי הניסיון.

תנאי קבלה

אין צורך בידע מוקדם, ראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560

לעמוד בית הספר