תאור כללי

mfa-acting-1400x500-3

משך הלימודים: שנתיים
מיקום הלימודים: לוס אנג'לס, מיאמי
מס' סמסטרים: 5

הלימודים בתכנית האינטנסיבית של האקדמיה לתואר MFA במשחק קולנועי נמשכת 5 סמסטרים בה הסטודנטים משקיעים את מלוא זמנם בלימוד ותרגול של משחק ובשעות הערב ובסופי השבוע הם משלימים מטלות, מבצעים חזרות ומצלמים שוטים.
תכנית הלימודים הנמרצת והמאתגרת שלנו מכוונת את הסטודנטים החל משלב הבמה ועד לשלב המסך ומעניקה להם בסיס מוצק באמנות המשחק. את הבסיס המוצק הזה שהם לומדים בכיתה ובסדנאות המפוקחות על ידי סגל האקדמיה, הם מיישמים לאחר מכן במשימות המהוות חלק מפרויקטים וכן בהשתתפות בפרויקטים של סטודנטים שלנו לתואר שני בקולנוע. ביצוע התפקידים הללו מכין אותם באופן מעשי למימוש השאיפה שלהם לקריירה בתחום המשחק.
הסטודנטים יכולים להירשם וללמוד לתואר MFA במשחק קולנועי של האקדמיה בקמפוסים של לוס אנג'לס או של סאות' ביץ', ושם הם יכולים לצלם שוטים על רקע התפאורות המדהימות של כל אחת מהערים הללו.
סטודנטים שזכאים לכך יכולים להשלים קורסים של תכנית הלימודים בקמפוס האקדמיה בניו יורק, במסגרת תכנית לימודים חד שנתית ללא תואר ולאחר מכן להגיש בקשה להכרה בקורסים שלהם לתכנית הלימודים לתואר MFA במשחק קולנועי.
מאחר והדרך הטובה ביותר ללמוד משחק בקולנוע היא להשתתף ולשחק בסרטים, הסטודנטים שלנו מתחילים להופיע ולשחק בפני מצלמה כבר מהשבוע הראשון של התכנית. בכל שבוע הסטודנטים מקבלים הזדמנות לתרגל את הטכניקות והכישורים שהם למדו בכיתה: הם מבצעים תרגילים בפני מצלמה ולאחר מכן מקבלים עליהם משוב.
בנוסף, לרשות הסטודנטים עומד צוות יוקרתי של אנשי סגל מקצועיים שהם אנשי מקצוע ותיקים בתעשייה שעדיין פעילים, שחקנים הוליוודיים, שחקנים בסרטים עצמאיים, שחקני טלוויזיה, ושחקני תיאטרון מברודווי ומחוץ לברודווי.
התכנית שלנו לתואר שני במשחק קולנועי מעניקה עדיפות להפקת סרטים קצרים או סצנות שבהם מככבים הסטודנטים שלנו למשחק. כל הסטודנטים מקבלים מאתנו חומרים מצולמים וערוכים שאותם הם יכולים לשבץ בסרטון התדמית (actor's reel) שלהם.
דגש מיוחד בתכנית הלימודים ניתן על אימון והכשרה המותאמים לעולם האמיתי, שיאפשרו לסטודנטים לצבור ניסיון וללמוד איך להצליח באודישנים ולנווט בהצלחה בתעשייה התחרותית. כמו כן, בנוסף לכל היתרונות הללו, תכניות הלימודים לתואר שני בקולנוע ולתואר שני במשחק קולנועי פועלות בשיתוף פעולה מלא וכך הסטודנטים שלנו מקבלים גישה מלאה למגוון משאבים כמו ציוד לסרטים, תקצירי סרטים עדכניים ורשת של שיתופי פעולה: אנשי קולנוע, שחקים, תסריטאים, מפיקים ועורכים.
האווירה השיתופית הנהדרת הזו מאפשרת לסטודנטים להכיר ולהבין מהם הדרישות והאתגרים שיעמדו בפניהם בסטים של צילומי סרט מקצועיים, ובתוך כך גם מחברת אותם לרשת של אנשי קשר שתלווה אותם גם לאחר סיום לימודיהם באקדמיה לקולנוע של ניו יורק.
מי מגיעים לאקדמיה להרצאות ושולחים את הבנים והבנות שלהם ללמוד באקדמיה לקולנוע?
האקדמיה לקולנוע גאה גם להיות בית הספר הנבחר שאליו רבים מיוצרי הסרטים, השחקנים ואושיות הקולנוע של הוליווד מעולם התקשורת והבידור, מגיעים לסמינרים והרצאות ובנוסף שולחים את בנם או בתם, או חברי משפחה, ללמוד אצלנו.
להלן רשימה חלקית: סטיבן שפילברג, מרטין סקורסזה, ברוס ספרינגסטין, אל פצ’ינו, וורן בייטי ואנט בנינג, שרון סטון, קווין ספייסי, רון הוווארד, אנדי גרסיה, בן גינקסלי ועוד.

תוכנית הלימודים

Technique & Scene Study I
Acting for Film I
Voice & Movement I
Filmcraft

Technique & Scene Study II
Acting for Film II (Scripted TV)
Voice & Movement II
Critical Writing
Cinema Studies

Technique & Scene Study III (Period Styles)
Acting for Film III (New Media)
Writing for Actors
Performing Shakespeare
Great Screenplays

Technique & Scene Study IV (Play production Workshop)
Acting for Film IV (Final film)
Audition Technique I
Voice Over
Improvisation

Technique & Scene Study V (Industry Showcase)
Business of Acting
Audition Technique II
Thesis Development

תנאי קבלה

תואר ראשון, תיק עבודות, מכתב מוטיבציה, מבחן אנגלית, מכתבי המלצה, ראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר