תאור כללי

mfa-photography-3

משך לימודים: שנתיים
מיקום הלימודים: לוס אנג'לס
מספר סמסטרים: 4

התכנית לתואר שני בצילום נועדה להכשיר דור חדש של אמנים חזותיים שעבודתם מבוססת על מודעות להיסטוריה של אמצעי התקשורת, מומחים במגוון רחב של אמצעי צילום ישנים וחדשים ומצוידים בכישורים היצירתיים והעסקיים שיאפשרו להם להצליח בשוק התחרותי. בהתאם לכך, הסטודנטים מתרגלים באופן מעמיק ומבצעים משימות במגוון תחומי הצילום, לרבות צילומי אופנה, עסקים, צילום תיעודי ועיתונאי, אמנות יפה ורבים אחרים.

סטודנטים בתכנית לתואר שני בצילום עובדים עם מגוון רחב של ציוד ותכנות צילום, מצלמים קטעי סרט (shot) בצילום דיגיטלי ובסרט צילום וזאת כדי להעניק להם בסיס מוצק ביסודות הצילום. בנוסף לכך, הסטודנטים לומדים כיצד לחקור את המגוון הרחב של האפשרויות הטכנולוגיות הקיימות בתכנות התקניות שבשימוש בתעשייה, כמו Adobe Photoshop ו-Lightroom.
הסטודנטים לומדים לא רק כיצד להשתמש בתכנות אלה כ'חדר חושך' דיגיטלי כדי לשפר את האיכות של התמונה; אלא אנו גם מעודדים אותם להתנסות באפשרויות הרבות המוצעות בתכנה, וליצור תמונות חדשות לחלוטין מתוך החומר המקורי שלהם. המחלקה לצילום של NYFA מאמצת אל לבה את כל המדיה שמצולמת בעזרת עדשות, ומציעה תכנית לימודים ייחודית שבה ניתן ללמוד לא רק צילום סטילס דיגיטלי וצילום סרט, אלא גם הפקת וידאו.
התכנית לתואר שני בצילום מפוקחת על ידי אנשי הסגל שלנו שהינם צלמים מקצועיים הפעילים בתעשייה, ושמסוגלים להנחיל לסטודנטים את המבט הייחודי והמעשי שלהם במטרה שהסטודנטים יוכלו לסיים את התואר שלהם כצלמים מוכשרים המסוגלים לנווט את דרכם בתעשייה .
הלימודים לתואר MFA בצילום של האקדמיה לקולנוע של ניו יורק מוצעים בקמפוסים בלוס אנג'לס ומתמקדים בהכשרת צלמים ביסודות ובטכניקות המתקדמות של המקצוע ומכינים את הסטודנטים באופן מעשי לקריירה מצליחה כצלמים מקצועיים. סטודנטים יכולים גם להשלים שנת לימודים אחת בתכנית ללימודי צילום בקמפוס שלנו בניו יורק, ולהגיש בקשה להכרה בקורסים שלהם ללימודים מתקדמים לתואר MFA בצילום.
סטודנטים חסרי ניסיון קודם בצילום חייבים להשלים קודם לימודים בתכנית חד שנתית.

מה הופך את תכנית לימודי הצילום שלנו לייחודית?
סטודנטים לצילום באקדמיה לקולנוע של ניו יורק יכירו את כלי הצילום השונים ויפתחו את הכישורים הנחוצים למחקר, קומפוזיציה ולכידה של פרויקטי צילום דיגיטלי. אנו מעודדים את הסטודנטים להיות יצירתיים, אך גם מלמדים אותם לחשוב על כל פרויקט כהצהרה תמציתית של ניסיון אמנותי, תיעודי ו/או עיתונאי.

האקדמיה לקולנוע גאה גם להיות בית הספר הנבחר שאליו רבים מיוצרי הסרטים, השחקנים ואושיות הקולנוע של הוליווד מעולם התקשורת והבידור, מגיעים לסמינרים והרצאות ובנוסף שולחים את בנם או בתם, או חברי משפחה, ללמוד אצלנו.
להלן רשימה חלקית: סטיבן שפילברג, מרטין סקורסזה, ברוס ספרינגסטין, אל פצ’ינו, וורן בייטי ואנט בנינג, שרון סטון, קווין ספייסי, רון הוווארד, אנדי גרסיה, בן גינקסלי ועוד.

תוכנית הלימודים

* פעילות בקהילה אמנותית שבה עמיתים ללימודים חולקים משוב ונותנים ביקורת על יצירות.
* מחקר ופיתוח של סגנון חזותי אישי.
* יצירה, הפקה ועריכה של סדרות המגדירות את הסיפור האישי של כל אחד.
* ידע רחב יותר אודות מצלמות דיגיטליות ואנלוגיות בפורמטים בינוני וגדול.
* מיומנות רבה ביותר בצילום סרט ובפלט דיגיטלי.
* יצירה עקבית של תמונות איכותיות המציגות רעיון באופן מדויק.
* יצירת מכלול עבודות המראה הבנה טכנית וחזון יצירתי.

* כתיבת הצעה מעמיקה ומפורטת לתיזה.
* בניית תכנית עבודה עסקית
* פיתוח אסטרטגיה שיווקית לקידום עצמי
* ליטוש והדפסת תיק עבודות של תצלומים מצוינים.
* יצירת חומרים לקידום מכירות לשווקי יעד.
* הוכחת כושר יצירה טכני, רעיוני וקפדני לתיזה סופית.
* הפקת תצוגה של התיזה הסופית.

תנאי קבלה

תואר ראשון, תיק עבודות, מכתב מוטיבציה, מבחן אנגלית, מכתבי המלצה, ראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר