תאור כללי

תכנית לשנה לדיפלומה בעיצוב משחקים

מיקום הלימודים: לוס אנג'לס
מספר סמסטרים: 2

סקירה כללית
מעצבי משחקי וידאו יוצרים עולמות חדשים ומעצבים חוויה ייחודית במינה.
בית הספר לעיצוב משחקים של האקדמיה לקולנוע של ניו יורק הוקם במטרה להכשיר את הדור הבא של מעצבי משחקי הווידאו, ונחשב לאחד מבתי הספר הטובים בעולם בתחומו.במילים פשוטות, בשונה מתכניות של בתי ספר אחרים לעיצוב משחקים וידאו, אצלנו באקדמיה הסטודנטים זוכים להכשרה מעשית ונמרצת שמלמדת אותם כיצד לפתח חוויית משחק וידאו מקורית ומרתקת.

כאחד מבתי הספר המובילים לעיצוב משחקים אנו מציעים לסטודנטים חוויית לימודים מושקעת ומלאה ופיתוח משחקי וידאו ייחודיים משלהם בעבודה בבתי הסטודיו המפורסמים והאיכותיים לעיצוב משחקים של האקדמיה.
הלימודים בעיצוב משחקים של האקדמיה לקולנוע של ניו יורק נמשכים 2 סמסטרים ייעודיים במתכונת מלאה. תכנית הלימודים מתוכננת בצורה שתאפשר לכותבי ולמעצבי משחקים נמרצים ומוכשרים להשקיע ולעסוק בכל ההיבטים של התחום.
התכנית בעיצוב משחקי וידאו מעניקה לסטודנטים סביבה יצירתית מאתגרת ומעוררת השראה המאפשרת להם להביא את הכישרון שלהם לכלל שלמות. תכנית הלימודים היא נמרצת ומקיפה וכוללת יעדים לימודיים רבים.
היתרון הגדול של תכנית הלימודים של ה-NYFA בעיצוב משחקים הוא בשילוב שבין לימודים תאורטיים של סיפור עלילה, עיצוב משחקים, לימודי אמנויות המשחק ותכנות משחקים, לבין היישום המעשי הישיר של כל אחד מהם.
הבסיס המרוכז של סדנאות איכותיות בסיפור עלילה ובעיצוב מערכת משחק מאפשר לנו לשפר עוד יותר את התכנית ולמקד אותה במציאויות המסחריות של המדיום, והסטודנטים יוצרים, מעצבים ופורסים משחק בעבודת צוות משותפת ובהנחיה מעשית של מרצים בכירים מחברות מובילות בתעשיית המשחקים
הסטודנטים שלנו לא רק לומדים באופן תאורטי איך לעצב משחקים אלא גם חווים חוויה מיוחדת של עבודה מעשית בקורס "סטודיו למשחקים" הייחודי שלנו.
בכל סמסטר הסטודנטים עובדים בצוותים (1-4 סטודנטים בצוות) שאליהם מצטרף מתכנת מקצועי ויחד הם מפתחים משחק דיגיטלי, מתפקד ומקורי המיועד למגוון פלטפורמות שונות.
המתכנת גם מסייע לסטודנטים לזרז את העבודה שלהם ולעמוד בלוחות הזמנים וגם עוזר להם ללמוד את יסודות התכנות.
אחד מסימני ההיכר של תכנית הלימודים בעיצוב משחקי וידאו בחו"ל באקדמיה לקולנוע של ניו יורק הוא הסגל המכובד והמנוסה שעובד יד ביד עם הסטודנטים. כל חברי הסגל מחויבים להעניק לסטודנטים ניסיון מעשי, כלים וידע שיסייעו להם להצליח בסביבה המקצועית של התחום.
מה תלמדו?
בסיום מסלול בעיצוב משחקים של האקדמיה לקולנוע של ניו יורק הסטודנטים ידגימו את הכישורים הבאים:
* פיתוח והגשת תכנת משחק פועלת תוך שימוש בכלים ובשיטות התקניים של התעשייה.
* כתיבה מעשית של קוד תכנות של משחקים בסביבות הפיתוח #C ו-Unity, וייתכן שגם בסביבות תכנות נוספות.
* הדגמת מיומנות ביצירת אב טיפוס של משחק, בדיקת משחקים, איטרציה, מצגת ושיתוף פעולה במגוון סוגי משחקים.
* התמחות – באמצעות שיתופי פעולה תכופים עם עמיתים מהתכנית לעיצוב משחקים ומתכניות NYFA אחרות – ביכולת לעבוד ביעילות בסביבה יצירתית בלחץ גבוה.
* שליטה באחד מתחומי ההתמחות של התעשייה באמצעות חשיפה לכלל תפקידי הפיתוח של המשחקים – מפיק, מתכנת ואמן.

רשימת הקורסים:
Game Design Workshop
Narrative Design Workshop
Game Studio: Agile Development
Game Studio: Coding Lab
3D Art and Animation
Game Analysis: Playable Systems
Improvisational Acting for Game Designers
Game Design Workshop II
Art Direction for Game Designers
Narrative Design Workshop II
Game Studio: Producing
Game Studio: Coding Lab II
Game Analysis: Industry

תנאי קבלה

תעודת בגרות, תיק עבודות, מבחן אנגלית וראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר