תאור כללי

mfa-producing-1400x500-3

משך הלימודים: שנתיים
מיקום הלימודים: לוס אנג'לס
מספר סמסטרים: 4

בין אם זה סרט באורך מלא, פרק בסדרת טלוויזיה או סדרה אינטרנטית, למפיק יש הרבה מה לעשות ועליו לנהל את כל ההיבטים היצירתיים, הטכניים והפיננסיים של ההפקה. מדובר באחד התפקידים הייחודיים ורבי העצמה בתעשיית הבידור.
המפיקים שולטים בכל מערך הכישורים היצירתי והעסקי הדרוש כדי לבחור את הכישרון היצירתי האידאלי להפקה ובמקביל הם גם פועלים יד ביד עם אולפני הסרטה ועם רשתות טלוויזיה במטרה להבטיח הפקה רווחית ועם קהל צופים גדול ככל האפשר.
המפיק הוא למעשה מנהל כללי של ההפקה, אין עוד מישהו שמעורב בצורה משמעותית כל כך בכל שלבי ההפקה של הפרויקט, לרבות שלבי קדם ההפקה, ההפקה וגמר ההפקה.

המפיק הוא זה שאחראי על הפרויקט משלביו הראשוניים ועד לסיומו, ושום דבר לא קורה בלעדיו.
אבל כדי להצליח כמפיק צריך לרצות לספר סיפור אבל גם לדעת איך לעשות זאת מבחינה עסקית, ולחבר את הכל ביחד ליצירת הפקה מוצלחת.סטודנטים שחפצים לשלוט בגורלם בעולם העסקי של הסרטים, הטלוויזיה והניו- מדיה יכולים לפרוח בתכנית ההסמכה הנמרצת והמעשית שלנו.

האקדמיה לקולנוע גאה גם להיות בית הספר הנבחר שאליו רבים מיוצרי הסרטים, השחקנים ואושיות הקולנוע של הוליווד מעולם התקשורת והבידור, מגיעים לסמינרים והרצאות ובנוסף שולחים את בנם או בתם, או חברי משפחה, ללמוד אצלנו.
להלן רשימה חלקית: סטיבן שפילברג, מרטין סקורסזה, ברוס ספרינגסטין, אל פצ’ינו, וורן בייטי ואנט בנינג, שרון סטון, קווין ספייסי, רון הוווארד, אנדי גרסיה, בן גינקסלי ועוד.
הסטודנטים בתכנית לתואר שני נכנסים לתפקיד המפיק כבר מהיום הראשון ללימודים וכך מתייחסים אליהם במשך כל השנתיים (4 סמסטרים) של תקופת הלימודים. (ניתן גם להירשם בתשלום לסמסטר חמישי שכולל הפקה של סרט באורך מלא או פיילוט לתכנית טלוויזיה).
כבר מהיום הראשון ללימודי הפקה לקולנוע וטלוויזיה בחו"ל הסטודנטים מפתחים סרטים, תכניות טלוויזיה וסדרות רשת תוך כדי שהם עומדים בסדרת פרויקטים מאתגרים בתחום ההפקה אשר מקדמים את הידע והמיומנויות שלהם בתחום.
תכנית הלימודים של האקדמיה לקולנוע לתואר MFA בהפקה מאפשרת למפיקים שאפתניים ללמוד ולפתח כישורי ניהול פרויקטים ברמה גבוהה, ולחסוך מהם את הצורך ללמוד בבית ספר לעסקים.
תכנית הלימודים המאתגרת והייחודית שלנו משלבת לימוד כיתתי (הרצאות ותרגילים) של יסודות ההפקה של סרטים ותכניות טלוויזיה, יחד עם ביצוע רציף של סדרת משימות מבוססות פרויקטים המעניקים לסטודנטים ניסיון נרחב בהתמודדות עם אתגרים אמיתיים שיעמדו בפניהם כמפיקים מקצועיים.
כמו כן הסטודנטים ילמדו אצל מפיקי קולנוע וטלוויזיה מקצועיים, שעדיין פעילים בתעשיית הבידור, שיעניקו לסטודנטים תובנות וידע מעמיקים אודות המגמות וההתפתחויות העדכניות בתעשייה.
בנוסף, אנו מעודדים את הסטודנטים שלנו בתכנית לתואר MFA בהפקה לעבוד כמתמחים בחברות ובאולפנים ידועים להפקת סרטים ותכניות טלוויזיה. תקופת ההתמחות יכולה להעניק לסטודנטים חוויות למידה שלא יסולאו בפז ובנוסף תסייע להם למצוא עבודה לאחר סיום לימודיהם.
התכנית לתואר MFA בהפקה מתקיימת בקמפוס שלנו בלוס אנג'לס, בסמוך לאולפני 'Warner Bros'.
סטודנטים שזכאים לכך יכולים להשלים שנת לימודים אחת בתכנית הפקה קונסרבטורית בקמפוס שלנו בניו יורק, ולאחר מכן להגיש בקשה להכרה בקורסים שלהם ללימודים מתקדמים לתואר MFA.
הלימודים בתכנית הם תובעניים ודורשים מהסטודנטים לעבוד קשה במשך ימים שלמים לאורך כל תקופת הלימודים. עליהם להיות מחויבים ללמידה נמרצת בקצב מהיר וללוחות זמנים צפופים, ולהיות מוכנים לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשי קולנוע, תסריטאים וסטודנטים למשחק.

תנאי קבלה

תואר ראשון, תיק עבודות, מכתב מוטיבציה, מבחן אנגלית, מכתבי המלצה, ראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר