תאור כללי

ma-film-1400x500-2

Master of Arts (MA) in Production
מיקום הלימודים: לוס אנג'לס
מס סמסטרים: 2

האקדמיה לקולנוע מציעה לסטודנטים המעוניינים בכך תכנית חד שנתית מואצת ללימודי תואר שני.
תחום הפקת הסרטים ומקצועות המדיה התפתח מאוד במאה ה-21 והתכנית שלנו ללימודי התואר השני מעניקה למספרי סיפורים חזותיים יצירתיים את הבסיס הדרוש להם כדי לפרוח ולהצליח בזירה זו. כדי לעמוד ביעד זה פיתחנו באקדמיה לקולנוע תכנית לימודי הפקה לקולנוע וטלוויזיה נמרצת המאתגרת את הסטודנטים לפתח את הכישורים שלהם ומכינה אותה לכניסה לעולם ההפקה החדש והמתפתח של ימינו. הסטודנטים יתנסו בצילום הפרויקטים שלהם בציוד ה-HD, הקולנוע והדיגיטל החדישים ביותר, החל ממצלמת קנון 5D ועד ל-Red Scarlet MX, וכן במסרטות קלאסיות כמו Panavision ו-Arriflex.

עולם הסרטים והמדיה מתפתח ללא הרף. אפשר לראות זאת באימוץ טכנולוגיית ה-3D בקולנוע, בזינוק בשירותי ה-VOD ובעליה בהפצת תוכן חזותי חדש ברשת האינטרנט ובמכשירי הסמארטפונים והטבלטים והתחום נמצא ללא ספק בהתפתחות מואצת. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי סרטים ומדיה, בכל תבנית שהיא, נועדו לספר סיפור חזותי וכדי לדעת לספר סיפור כזה צריכים יוצרי הסרטים, המפיקים, הכותבים ושאר העוסקים במקצועות הקריאייטיב לפתח את הידע וההשכלה הבסיסיים הדרושים כדי לפרוח ולהצליח בזירה הצומחת הזו, ולדעת את היסודות הקלאסיים של המדיום.
בתכנית לימודים מואצת זו לתואר שני, הנמשכת שלושה סמסטרים, הסטודנטים יידרשו לעמוד במטרות למידה וביעדי הפקה רבים שיכינו אותם להפיק מדיה. כמו כן הם ילמדו קורסים בתחום המדיה והחברה שיאפשרו להם לרכוש את הכישורים הנחוצים ליצירה והבנה של המדיה ובפרט בתבניות החדשות והמתפתחות הקיימות כיום בתחום.

האקדמיה לקולנוע גאה גם להיות בית הספר הנבחר שאליו רבים מיוצרי הסרטים, השחקנים ואושיות הקולנוע של הוליווד מעולם התקשורת והבידור, מגיעים לסמינרים והרצאות ובנוסף שולחים את בנם או בתם, או חברי משפחה, ללמוד אצלנו.
להלן רשימה חלקית: סטיבן שפילברג, מרטין סקורסזה, ברוס ספרינגסטין, אל פצ’ינו, וורן בייטי ואנט בנינג, שרון סטון, קווין ספייסי, רון הוווארד, אנדי גרסיה, בן גינקסלי ועוד.

הסטודנטים מתחילים את דרכם בעולם הקולנוע בסדרת קורסים מעמיקים בהפקת קולנוע, בתסריטאות, בצילום קולנוע ובעריכה. במסגרת הקורסים הסטודנטים מפיקים מספר סרטים קצרים שבהם הם מיישמים במהירות את החומר הנלמד ומתמחים במלאכת ההפקה על כל שלביה.
בהמשך השנה, הסטודנטים יעסקו בנושאים מתקדמים יותר בבימוי, צילום קולנוע, תסריטאות והפקה ומתכוננים לקראת פיתוח סרט הגמר שלהם. בשלב זה הסטודנטים ילמדו לעבוד גם עם ציוד מתקדם יותר, מסרטות מסונכרנות של 16 מ"מ, דוליז, מסרטות 35 מ"מ וציוד תאורה מתקדם יותר. כמו כן הסטודנטים יחקרו לעומק את תחום הקולנוע והניו מדיה מזווית ראיה רעננה שתאפשר להם להציג לקהלי היעד רעיונות חדשים ומאתגרים.
גולת הכותרת של התכנית היא כתיבת התיזה יחד עם סרט גמר פרויקט, באורך של עד 15 דקות, שיופק בחלקו הראשון של הסמסטר השלישי.
הסטודנטים לומדים אצל סגל המרצים המקצועי שלנו, אנשי מקצוע פעילים ממגוון תחומים בתעשיית הבידור, החל מאנשי קולנוע ותסריטאים ועד למפיקי ניו-מדיה, שמעניקים להם תובנות בנוגע להיבטים שונים ומגוונים בכל תחומי המדיה והפקת הסרטים ומסייעים להם למצוא את הדרך המתאימה להם ביותר.

תנאי קבלה

תואר ראשון, תיק עבודות, מכתב מוטיבציה, מבחן אנגלית, מכתבי המלצה, ראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר