תאור כללי

Visual & Multimedia Design

"להבין את הקהל שלך ולתקשר אליו באמצעות כל הכלים הנרטיביים והחזותיים שבידך".

מסלול לימודים זה מתחיל בסקירת המציאות בת ימינו של עולם הצריכה ועולם התקשורת באמצעים של שפה חזותית, אמנות הסיפור, וידאו ומדיות חדשות.
המסלול יעסוק באופן ממוקד בתקשורת חזותית החל מגישות שונות ליצירת זהות מותגית ועד ישומם של רעיונות בתחומי התקשורת והפרסום. התלמידים ירכשו את הכישורים ליישם רעיונות יצירתיים ולמצוא פתרוונת של שיווק ותקשור של מוצר או רעיון על ידי הגדרת קונספט ספציפי לאחר מחקר ותוך בחירת סגנון מוגדר ויחודי. בעזרת האינטרנט התלמידים יצרו פרויקטים שמשלימים את מארז השיווק והתקשורת החזותית של מותג או מוצר מסויים.
התלמידים במסלול ילמדו גם טכניקות שונות של אנימציה בתנועה וגרפיקה בוידאו ויתנסו באמנות הניו מדיה. בעולם המודרני לתקשורת יש תפקיד חשוב מאין כמותו. איש התקשורת החזותית הוא דמות מפתח בקביעת הצלחתו או כישלונו של מוצר או שירות וקביעת זהותו של מותג ומיצובו בשוק.
המעצב החזותי נותן במה לתמונות ומלים שמגדירים זהות של מותג והוא יכול לעבוד במשרד פרסום, סטודיו לעיצוב גרפי, מערכות עיתונים, בתי הוצאה לאור, סוכניות דיגיטל או להיות הבעלים של חברה עצמאית משלו.
לימודי עיצוב גרפי ותקשורת חזותית במרנגוני באיטליה ואנגליה הינם מהמעודכנים והמובילים לצורך עבודה בעולם העיצוב המודרני. הלימודים בחו"ל יפתחו בפני התלמידים אפשרויות להגשים קריירה מרתקת. הלימודים בבית הספר דוחפים את התלמידים מעבר לגבולות המקצועיים שלהם על מנת שיוכלו להתמודד עם כל משימה קטנה כגדולה. כל המורים בבית הספר הינם מעצבים חזותיים גרפים ואנשי פרסום ותקשורת מצליחים המביאים לכיתות בית הספר ידע וניסיון רב. המטרה היא ליצור סימולציה בבית הספר לעבודת המעצב החזותי והגרפי בעולם האמיתי. במסגרת הלימודים התלמידים עיצבו את הקטלוגים המדהימים של בית הספר והשתתפו בפרויקטים אמיתיים שקישרו אותם ישירות עם מעסיקים פוטנציאליים.

תנאי קבלה

תעודת בגרות, תיק עבודות וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560 אין צורך בידע מוקדם.

לעמוד בית הספר