תאור כללי

התואר הראשון בעיצוב גרפי וארט דיירקשן פותח לסטודנטים את הדלת לעולם התקשורת המגוון שהולך ומתרחב עם התפתחותן של המדיות חדשות.
תואר זה מציע לסטודנטים בחירה של תחום אחד מתוך שלושה תחומי התמחות עיקריים:
1- עיצוב מותג
2- ניהול קריאייטיב
3- עיצוב חזותי (איור, אנימציה דיגיטלית, צילום)
התוכנית משלבת גישה וטכניקות אקדמיות כמו גם התנסויות בשפות החזותיות: הדפסה דיגיטלית (ספרים אלקטרוניים, סמארטפונים ואינטרנט), הפצת ויראלית של סרטונים ברשתות חברתיות ואיור מונפש. התוכנית מתמקדת באלמנטים העיקריים של העיצוב הגרפי (טיפוגרפיה, פריסת עמוד, אינפוגרפיקה, אריזה) ועדכון מתמיד של תוכנות גרפיות ממוחשבות (גרפיקה בתנועה ועיצוב בתלת-מימד). יתרונן של שיטות ההוראה שלנו טמון ב׳מעבדה היצירתית׳: מקום מחקר הן לפרויקטים אישיים והן לפרויקטים קבוצתיים, בו סטודנטים, הנתמכים על ידי מומחים בתעשייה ואנשי מקצוע, יכולים לעבוד בטווח זמן קצר על פיתוח פרויקטים שלמים בזמן אמת במספר תחומי תקשורת.

שנה ראשונה
תולדות האמנות המודרנית, מתודולוגיית פרויקטים, תרבות הפרויקט, עיצוב גרפי, ארט דיירקשן א', גרפיקה ממוחשבת.
שנה שניה
עריכה אדיטוריאלית, שפות וטכניקות אורקוליות, טכנולוגיות ויישומים דיגיטליים, תיאוריה ומתודולוגיה של מדיה המונית, עיצוב מולטימדיה א', ארט דיירקשן ב', מתודולוגיית תקשורת וטכניקות, עריכה אדיטוריאלית, שפות מולטימדיה א', איור.
שנה שלישית
מתודולוגיית פרויקט תקשורת חזותית, עיצוב מולטימדיה ב', סוציולוגית תרבות, מבוא לשיווק תרבותי, שפות מולטימדיה ב', אסתטיקת המדיה החדשה, תולדות הקולנוע והוידאו.

אפשרויות קריירה
› מעצב/ת גרפי
› מנהל/ת אומנותי/ת
› קופירייטר/ית
› מעצב/ת אתרים
› מעצב/ת מותג
› מעצב/ת אדיטוריאלי/ת
› מעצב/ת אריזה
› מעצב/ת קמעונאות ותערוכות
› מאייר/ת
› מעצב/ת תאגידי/ת
› מנהל/ת קריאייטיב
› מעצב/ת קריאייטיב

תנאי קבלה

תעודת בגרות, תיק עבודות, מבחן אנגלית וראיון במרכז ההרשמות הישראלי 03-6525560

לעמוד בית הספר