תאור כללי

קמפוסים: פירנצה
משך לימודים: שנה אקדמית
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני)

קורס זה נחשב לטוב מסוגו בעולם. התלמידים ילמדו ציור, טכניקות יצור וחומרים באמצעותם יוכלו לעצב קולקציות אביזרים ונעליים. בנוסף יעסקו התלמידים בתהליכים של יצירת נעלים, תיקים ופריטי עור זאת תוך לקיחה בחשבון של היבטים הכרחיים של פונקציונליות ותקציב. ינתן דגש על תנועות וסגנונות מודרניים בעולם האמנות דבר שיפתח אצל התלמידים רגישות אסתטית והבנת הערכים העיצוביים והלא מוחשיים שיש באביזרים.

בקורס התלמידים יעסקו ביצירת אב טיפוס שיוביל ליצירת פריטים ניסיוניים תוך שילוב של יכולת לשימוש בחומרים חדשניים ומסורתיים. התלמידים ילמדו לעשות שימוש באמצעי מדיה חדשנים וטכנולוגיות גרפיות ועם סיום הקורס לעיצוב אביזרים ונעליים הם יהיו מוכנים לעצב קולקציות אביזרים שונים בהתאם לשווקים השונים. קורס זה יחשוף את התלמידים להזדמנויות עבודה הכוללות שיתוף פעולה עם מותגי אופנה, מותגי אביזרים ונעליים, סטיילינג וסטודיו למחקר ויעוץ.
בסיום מסלול לימודים זה, יוכלו בוגריו להשתלב בתחום עיצוב נעליים בחברות היוקרה המובילות בעולם או ליצור מותג נעליים עצמאי וברמה הגבוהה ביותר. כיום מרבית המעצבים במחלקות האביזרים והנעליים בפראדה, דולצה וגבנה וורסצ'ה הינם בוגרי מרנגוני.

תוצאות הלמידה:
– פיתוח תהליכים וטכניקות לביטוי רעיונות בצורה מקצועית
– יצירת קולקציית אביזרים ונעליים שלמה
– עיצוב ציורים טכניים ליצירת אבות טיפוס של תיקים ונעליים
– הבנת הטכניקות השונות ליצירת אביזרים מסוגים שונים על פרטיהם
– פיתוח של מחקר עצמאי

התוכנית:
– עיצוב וחומרים
– עיצוב אמנותי ואביזרים
– פיתוח קולקציה
– מחקר אישי וקולקציה סופית

לסטודנטים שרוצים לקחת מסלול משולב עם הרשמה מראש של עיצוב אביזרים חד שנתי ומסלול מאסטר אחרים תינתן הנחה של 5000 יורו. ההנחה תינתן עם תחילת השנה השנייה.

תנאי קבלה

אין צורך בידע מוקדם, תעודת בגרות, ראין במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר