תאור כללי

משך לימודים: 3 שבועות
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני)

מטרת קורס קיץ בלימודי סטיילינג זה היא להתמקד במקצוע הסטייליסט והקניין האישי.
קורס סטיילינג זה מיועד לסטודנטים ללא רקע לימודי קודם בתחום או לכאלה השוקלים שינוי בקריירה. במסגרת קורס זה יינתנו כלים לניתוח טרנדים בעולם האופנה, זיהוי מגמות חדשות ויצירת אימגי"ם שונים. ניחשף לאומנות הצילום, אווירה, איפור, עיצוב שיער, אביזרים והשילוב ביניהם. הקורס מאפשר התאמת מלתחה לכל אירוע או מצב וכן יצירת תדמית המבטאת בצורה הטובה ביותר את "רוח הבגד" תוך כדי התנסות בבניית טוטאל לוק ולצלם אותו על הסט.

תוכנית לימודים:
שבוע ראשון-ניתוח הסטייל הסטודנטים יקבלו סקירה בנושא הטרנדים בעולם האופנה. האלמנטים המאפיינים אותם דוגמת צבע, קו מנחה, אביזרים וניתוחם דרך מגזינים עיתונים. תנתח תצוגות אופנה וקמפיינים פרסומיים. בשבוע הזה, נבין את חשיבות הרשת באיסוף מידע וכלים למחקר ואתרים רלוונטיים לכך.
שבוע שני-זהות אישית- בשבוע זה תינתן סקירה של היכרות ניתוח והבניית השונות בין אנשים מבחינת מבנה גוף ופנים וכיצד עיצוב שיער ואיפור עשויים להשפיע על המראה. נלמד על סט צילומים ועל האלמנטים החשובים בהם נשתמש על מנת לאפיין סטייל.
תלמד על הבדים והאביזרים וחשיבות השילוב ביניהם. כמו כן יחשפו בפנייך הסודות המקצועיים והיעילים של הקניין האישי.
שבוע שלישי-הגדרת סטייל- סדנא קריאטיבית בה ניצור מלתחה אישית לכל אירוע או מצב ובה תביא לידי ביטוי את כל האלמנטים שנלמדו בשבועות הקודמים. ניצור תיק עבודות בו נגדיר ונפתח סטייל מסוים אשר יהיה מותאם לשאר המרכיבים הויזואליים שלו.
בסוף הקורס ינתן משוב של המורים לעבודות התלמידים והתלמידים יחוו צילומים על סט צילומים.

The full package includes tuition, translation services and accommodation. You will stay in a residence hotel or in a flat for two people, complete with double-occupancy bedroom and kitchen, for the duration of the course

תנאי קבלה

ראיון במרכז המידע בישראל, אין צורך בידע מוקדם 03-6525560

לעמוד בית הספר