תאור כללי

Ma in Luxury Brand Management

מדו כיצד לנהל ולשווק מותגי יוקרה על ידי שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע בתחום העיצוב בפרויקטים יחד עם חברות אופנה, חברות מוצר וחברות אירוח מובילות.
בתוכנית התואר השני לניהול מותגי יוקרה תלמדו כיצד לעזור למותגי יוקרה לפתח ערכים משמעותיים, העברת מסרים חזקה וחוויות לקוח בלתי נשכחות. אתם תלמדו לנתח את ההתנהגות האישית והחברתית של הלקוחות ותיישמו את התובנות שלכם בעת שאתם מייצרים מוצרים חדשים לקולקציית יוקרה, כותבים מאמרי אופנה או מעצבים תצוגות אטרקטיביות של מוצרי יוקרה.
תוכנית התואר השני בניהול מוצרי יוקרה תכין את הסטודנטים לנהל את האיזון העדין בין היצירתיות לעסקים עבור מותגי יוקרה. הסטודנטים ילמדו כיצד מטרת ומנעד המותג משתלבים בנוף דמוגרפי, חברתי ותרבותי רחב יותר. מנהלי מותגי היוקרה של מחר ילמדו לעומק את הערכים המתהווים הקשורים לקונספט היוקרה. הסטודנטים יבינו שמיתוג הוא שילוב של מדע ואמנות, הגיון ורגש. הם יתרגלו כיצד לזהות התנהגויות של לקוחות פרטניים ודפוסים חברתיים ויגלו תובנות עוצמתיות שיאפשרו להם לתמוך במותגי יוקרה בפיתוח נקודות מבט ייחודיות, ערכים משמעותיים וקשרים רגשיים חזקים באמצעות חוויות מרתקות ובלתי נשכחות.
בוגרי תוכנית זו יכולים למצוא עבודה בענף האופנה, עיצוב המוצר, הקמעונאות או האירוח.
תיאורי המשרות כוללים:
● מנהל/ת מותג יוקרה
● מנהל/ת מוצר
● מנהל/ת שיווק
● משפיע/ה
● מנהל/ת תקשורת דיגיטלית
● מנהל/ת תקשורת ויחסי ציבור
● יועץ/ת מיתוג ושיווק
● מעצב/ת תערוכות

תנאי קבלה

תואר ראשון, תיק עבודות, מבחן אנגלית וראיון במרכז ההרשמות בישראל 03-6525560

לעמוד בית הספר