תאור כללי


קמפוסים:
מילאנו, לונדון, פריז.
משך לימודים: 15 חודשים, כוללים 3 חודשי סטאג'.
שפת לימוד: אנגלית.

מסלול זה הינו מהטובים בעולם. קנייני אופנה הם המקשרים בין חברות האופנה והצרכנים. תפקידם הוא לתרגם את הטעם של הלקוחות ולקבוע מה יהיו הרכישות של חנויות האופנה הגדולות, הבוטיקים או בתי הכלבו הגדולים.
קניין אופנה צריך להיות יצירתי, רגיש, מעודכן ופתוח לחידושים כדי לבחור על הצד הטוב ביותר את מגמות האופנה האחרונות שימכרו בחנויות. על הקניין לחזות מראש מהם המוצרים הנכונים ביותר למכירה בנקודות המכירה השונות. הוא מקיים קשר רציף וישיר עם יצרני האופנה, ביקור בירידי אופנה ובחדרי תצוגות, זאת כדי לבחור את הקולקציות המתאימות ביותר לאופי וסגנון הלקוחות ובהתאם למגמות האופנה העכשוויות.
קניין אופנה צריך להיות גם בעלי יכולות ארגוניות וניהוליות ועליו לדעת לאזן בין תקציב, לכמויות, מועדי אספקה, ומשלוחים. במסלול זה ילמדו התלמידים להבין את השווקים השונים, תהליכי יצור ומכירות, לוחות שנה של קנייני אופנה, תוכנית פעולה עסקית בהתאם לאסטרטגיות העומדות לרשותו, ערוצי הפצה מהם, תכנון עונתי, תמהיל הסחורה שעליו לרכוש בהתאם הלקוח, טכניקות מכירה ושיווק אופנה. התלמידים ילמדו לנתח קולקציות ולבנות תמהיל שיווק נכון לאחר ניתוח של עסק. על קניין אופנה להבין בטקסטיל, לזהות בדים ולדעת מהו מחירו של כל בד, לנתח פיננסית את העסק בו הוא מטפל, לחשב עלויות, לעבד תקציבים ולקבוע יעדי מכירות. בית הספר מרנגוני נותן דגש מיוחד על ניתוח ולימוד מותגים ואנשי מפתח בתעשיית האופנה,שיטות יבוא ויצוא וניהול משא ומתן מוצלח.

לימודי קניינות אופנה בבית הספר מרנגוני מעניקים לתלמידים חיבור ישיר לעולם האופנה היות והבוגרים מופנים לעבודה אמיתית בתחום. לכל תלמיד ינתן יחס אישי בכיתה של 20 תלמידים לכל היותר ובמהלך הקורס ירצו בפני התלמידים טובי הקניינים בעולם. בית הספר מרנגוני במילאנו, איטליה ולונדון פותח בפני התלמידים את האפשרות להגשים את החלום לקריירה מוצלחת בעולם האופנה. הצלחה של התלמידים היא הצלחה של בית הספר שמרבית מבוגריו מגיעים לבתי האופנה הגדולים בעולם כגון:
Dior, Calvin Klein, Versace, D Squerd, Ferragamo, Byblos, Tod's, Ralph Lauren, Gucci, Hilfiger

תוכנית לימודים קניינות אופנה:
קניינות אופנה-אסטרטגיות וטכניקות עבודה.
ניהול פיננסי ושליטה.
קניינות אופנה פיתוח וניהול מוצר.
ניהול שרשרת האספקה בעולמו של הקניין.
שיטות יבוא ויצוא-משא ומתן.
סקירת עולם האופנה וטרנדים.
עולם האופנה ניתוח עסקי.
אסטרטגיות שיווקיות.
תקשורת חזותית ומכירות.
טקסטיל-בדים ואביזרים.

תנאי קבלה

תואר ראשון, ניסיון בתחום- יתרון, מבחן אנגלית, מכתבי המלצה, תעודת בגרות וראיון אישי במרכז המידע בישראל.
בלונדון ופריז יוענק תואר שני MA למסיימים, במילאנו תואר מאסטר אקדמי.

לעמוד בית הספר