תאור כללי

קמפוסים: מילאנו, פירנצה, לונדון, פריז.
משך לימודים: 15 חודשים שכוללים 3 חודשי סטאג.
שפת לימוד: אנגלית.
תעודת סיום: לונדון/פריז-תואר שני MA,
איטליה- תואר מאסטר אקדמי.

בית הספר מרנגוני נחשב לטוב בתחומו בעולם ומרבית מעצבי האופנה בתעשיית האופנה הם בוגריו. בבית הספר למדו מעצבי העל מוסקינו ודומניקו דולצ'ה מדולצ'ה וגבאנה. כ- 80 אחוזים מהמעצבים שעובדים בבתי האופנה, דולצ'ה וגבאנה, ארמני, ורסצ'ה ופראדה הינם בוגרי בית הספר הוכחה ניצחת לרמתו של בית הספר מרנגוני. מסלול מדהים ואינטנסיבי ביותר זה תוכנן עבור מועמדים בעלי תואר ראשון בעיצוב אופנה או דומה לו או תלמידים בעלי ידע וניסיון מקצועי אמיתי בעולם האופנה.

תוכנית זו מכשירה מעצבי אופנה שיודעים לשלב את היצירתיות שלהם עם חזון חדשני לעולם האופנה. התלמידים ידרשו להשתמש בידע קריאטיבי, יכולות טכניות, שימוש במחקר שוק וניסויים על מנת ליצור רעיונות חדשים בתחום האופנה. התלמידים יהיו צריכים להוכיח יכולות עבודה על מספר שונה של פרויקטים בו זמנית בתחומי האופנה. התלמידים ירכשו ידע בניתוח, סמנטיקה וסוציולוגיה. הם ידרשו להעריך את השוק, את מערכות היחסים בין קונספט, מוצר ושיטות מכירה. לקראת סיום הקורס יפגשו התלמידים דמויות מפתח מעולם עסקי האופנה.

מטרתו של מסלול מאסטר זה היא להביא את התלמידים לבצע את המעבר מלימוד לפרקטי. כיצד לבנות קולקציה, או מוצר חדש תוך העמקת המחקר הקריאטיבי והשיווקי זאת לאור המגמות וסגנון החיים היום ובעתיד.
במסלול זה התלמידים יבצעו פרויקטים אמיתיים וזהו למעשה ניסיון עבודה אמיתי תוך כדי הלימודים. בלונדון למשל עוצבה קולקציה במיוחד לבלט הלאומי.

תוכנית לימודי עיצוב בגדי נשים:
עיצוב אופנה- קולקציות בגדי נשים
סקירה על עולם האופנה
ניתוח עולם האופנה העסקי
עיצוב גראפי וחזותי
עיצוב מולטימדיה
שיטות מחקר

תנאי קבלה

תואר ראשון חובה, מבחן אנגלית, תיק עבודות,
ראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר