תאור כללי

3 שנים – Music business

התואר הראשון (BA Hons) של BIMM בעסקי מוזיקה הוא מסלול התמחות מוביל המיועד למעוניינים לפתח קריירה במגוון תפקידים בתעשיות המוזיקה והבידור כגון יזמים, מנהלי חדשנות או מנהלי קריאייטיב. המסלול הינו זהה לחלוטין למסלול שלנו בבריסטול Music industry management לימודי ניהול עסקי המוזיקה.

מטרת הלימודים היא לטפח כשרון טבעי יזמי תוך פיתוח מיומנויות בעולם האמיתי וניסיון בהקלטות, השקה ושיווק של מוזיקה. הלימודים יעניקו לכם הזדמנות מושלמת ללמוד הכל על התעשייה לפתח את רשת הקשרים שלכם והרעיונות שלכם במרחב יצירתי ולהשתמש בשילוב של טכנולוגיות קיימות ומתפתחות. המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מוכרים ומקושרים בתעשייה והם יעניקו לכם הדרכה ותמיכה בנושאים הבאים: מיומנויות אישיות, כישורי ניהול פרויקטים וכישורים עסקיים החיוניים לכל אמן בתחומים כגון ניהול אירועים, שיווק, הוצאה לאור של מוזיקה, חקיקה ואסטרטגיות מיתוג להקלטה ולהשקה של מוזיקה. כמו כן תקבלו גם הזדמנויות מרגשות לפתח ידע מעשי בתעשייה באמצעות פרויקטים של הקלטות, אירועים והופעות חיות, השמות לעבודה ולהתמחויות אצל מעסיקים שונים מתחום המוזיקה. לונדון היא מרכז תעשיית המוזיקה של בריטניה ובמות המוזיקה, השדרנים והחברות המובילים במדינה נמצאים במרחק נגיעה. אתם גם תהיו חלק מקהילת BIMM המשגשגת שלנו, ובה תוכלו להשתלב ולעבוד יחד בחממה מוכשרת של כותבים, מבצעים, מפיקים, בוגרים ואנשי מקצוע בתעשייה.

אז למה אתם מחכים? כדי להצליח בעסקי המוזיקה, צרו איתנו קשר ואנו נחבר אתכם לחיים בתחום המוזיקה.
מסלול ההתקדמות
בוגרי התואר יוכלו להתקדם מיד לעבודה בתעשיית המוזיקה בתחומים יזמיים כמו ניהול אמנים, A&R (איתור כישרונות), אירועים, שיווק, חקיקה בתחום התקשורת, קידום מכירות, הוצאה לאור של מוזיקה, עיתונות וניהול סיבובי הופעות. לחילופין, הבוגרים יוכלו להמשיך את לימודיהם לתארים מתקדמים בלימודי המשך ובלימודים גבוהים או להמשיך ללימודי תואר שני.

תוכנית הלימודים

בשנה הראשונה הסטודנטים יעסקו בכישורים החיוניים של עסקי המוזיקה. כישורים אלו יהיו הבסיס להצלחתם בהמשך לימודיהם ובקריירה העתידית שלהם והם כוללים פיתוח הבנה אודות העקרונות הבסיסיים של עסקי המוזיקה, הנוף המשתנה של תעשיית המוזיקה, פרויקטים של חברות תקליטים בעולם האמיתי, ניהול אמנים ואירועים וטכניקות שיווק מסורתיות ודיגיטליות. הסטודנטים ילמדו 6 קורסים.
כל הקורסים הם חובה ומתקיימים לאורך כל השנה
* פרויקט מחקר מוזיקה מסחרית - פרויקט מקצועי
* התפתחות אישית ועסקית
* אמנים ורפרטואר
* פיננסים ומימון בתעשיית המוזיקה
* הפקת אירועים מסחריים

בשנה ב' הסטודנטים נדרשים לדעת יותר על סביבת תעשיית המוזיקה ולפתח וליישם מיומנויות קריטיות, ניתוחיות ומחשבתיות כדי שיוכלו להתמודד טוב יותר עם תרחישים מהעולם האמיתי. הלימודים בשנה השנייה ממשיכים להיות ממוקדים בתחומים הבאים: פיתוח למידה עצמאית, עבודת צוות, מנהיגות, מיומנויות ארגוניות, פתרון בעיות, יצירת קשרים ותקשורת המתאימות למחקר האקדמי מחד ולעסקי המוזיקה מאידך. הסטודנטים ילמדו 6 קורסים .כל הקורסים הם חובה ומתקיימים לאורך כל השנה
* שיטות מחקר - פרויקט מחקר מוזיקה
* הקלטה באולפן
* השתלבות בתעשייה
* פרויקט מוזיקה חיה
* שיווק דיגיטלי ומסחר אלקטרוני (E-Commerce)
* ניהול אמנים

הלימודים בשנה השלישית מעודדים השגת רמה גבוהה ביותר של עצמאות, לימוד מונחה עצמאי ופרויקטים של שנה ג' הכוללים פרויקט הקמת עסק מוזיקלי בעולם האמיתי. הסטודנטים ילמדו גם טכניקות ניהול אירועים מורכבות ברמת קושי עולה, תוך כדי השמה בעבודה בתעשייה וביצוע עבודת מחקר. הסטודנטים ילמדו 4 קורסים. כל הקורסים הם חובה ומתקיימים לאורך כל השנה
* פרויקט מחקר מוזיקה מסחרית - פרויקט מקצועי
* התפתחות אישית ועסקית
* אמנים ורפרטואר
* פיננסים ומימון בתעשיית המוזיקה
* הפקת אירועים מסחריים

תנאי קבלה

תעודת בגרות, מבחן אנגלית, ראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר