תאור כללי

 BA (HONS) Music Event Management

"להתערבב עם האומנים המוכשרים ביותר בבריטניה" 3 שנים

כאשר פסטיבלים וסבבי הופעות הופכים למקור הכנסות חשוב יותר ויותר עבור אומנים ולהקות וכן לכלי חיוני לבניית בסיס מעריצים, הביקוש למקדמים בתעשיית המוזיקה החיה מגיע לשיאים חדשים.
אם אתם רואים את עצמכם בעתיד כמקדמי אירועים, התואר הראשון בניהול אירועי מוזיקה לא רק ילמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לנהל קריירה מוצלחת במוזיקה החיה ובתעשיות היצירתיות, אלא גם יבטיח לכם שתיצרו קשרים עם האנשים הטובים ביותר בתעשייה כדי להגשים את השאיפה שלכם לקריירה.
הלימודים מכסים את המבנה המורכב והמפורט של תעשיית האירועים העכשווית ויציידו אתכם ברשימה מקיפה של כישורים עסקיים וניהוליים במגוון רחב של מסלולי קריירה אפשריים. הלמידה היום יומית שלכם תהיה ייחודית, מותאמת וחדשנית ותועבר על ידי מרצים מקושרים היטב בתעשייה ושעדיין פעילים ברמות הגבוהות ביותר של תעשיית האירועים המודרנית.
ב-BIMM תיהנו מאינספור הזדמנויות להשתמש בכישורים המעשיים שלמדתם במהלך הלימודים כדי להפיק אירועים, פסטיבלים, מועדוני לילה ועוד. אתם תהיו חלק מהקהילה המשגשגת של BIMM ותוכלו להתערבב עם מבצעים, כותבים, בוגרים ומקצועני מוזיקה מוכשרים ותקבלו עידוד לממש את הרוח היזמית שלכם דרך שיתופי פעולה ומופעים חד פעמיים באינסוף במות מוזיקה ברחבי לונדון. ההבדל המהותי שבין התואר הראשון שלנו בניהול אירועי מוזיקה לבין תארים אחרים בשוק הוא הגישה הישירה שלנו לאומנים ולבמות מוזיקה, וזהו רק הבדל אחד מיני רבים שאנו מעניקים לסטודנטים שלנו כדי שיוכלו להשיק קריירה מצליחה בתעשיית האירועים.

אז למה אתם מחכים? כדי להצליח כמקדמי אירועים והופעות חיות, צרו איתנו קשר ואנו נחבר אתכם לחיים בתחום המוזיקה.
מסלול ההתקדמות
הבוגרים יכולים להמשיך ישירות לתעסוקה בתעשיית אירועי המוזיקה בתחומים כגון מוזיקה חיה, קידום אירועים וארגון אירועי ספורט ואירועים תאגידיים, במות מוזיקה, פסטיבלים תרבותיים וחתונות. לחילופין, הבוגרים יוכלו להמשיך את לימודיהם לתארים מתקדמים בלימודי המשך ובלימודים גבוהים או להמשיך ללימודי תואר שני.

"העבודה ב-Sony הייתה חוויה מדהימה. למדתי כל כך הרבה ופגשתי אומנים מהשורה הראשונה. למדתי להעריך ממקור ראשון כיצד הקורסים שאני לומד ב-BIMM מתאימים וישימים בעולם האמיתי של תעשיית המוזיקה."
Tom Beck, בוגר

תוכנית הלימודים

* קידום קונצרטים וניהול סבבי הופעות
* טכנולוגיות צליל להופעות חיות
* חקיקה, אדמיניסטרציה ופיננסים
* מבוא לניהול אירועים
* עסקי מוזיקה וכישורי למידה

* שיטות מחקר
* אירועים והקהל
* רעיון ותכנון של אירועים
* השתלבות בתעשייה
* שיווק ומדיה
* לוגיסטיקה ושירותים לאירועים

* פרויקט מקצועי
* התפתחות מקצועית
* ניהול פיננסי ומימון
* קידום אירועים ומדיה דיגיטלית
* אירועים והסביבה

תנאי קבלה

תעודת בגרות, מבחן אנגלית וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר