תאור כללי

 3 שנים – PROFESSIONAL MUSICIANSHIP

 "מתשוקה למוזיקה לקריירה מוזיקלית"

לימודי נגינה מקצועית בגיטרה או בס או תופים או קלידים או שירה.
אם אתם מוזיקאים שאוהבים להופיע בפני קהל או להקליט באולפן, התואר הראשון בנגינה מקצועית יסייע לכם להפוך את התשוקה למוזיקה שלכם לקריירה מצליחה.
ב-BIMM אנו מבינים כי המפתח להצלחה שלכם כמוזיקאים גדולים הוא ביצוע חי בפני קהל ולכן, כדי לסייע לכם להתפתח מבחינה מקצועית ולמצוא את הנישה שלכם כמבצעים, תבלו אצלנו הרבה על הבמה.
כדי להשחיז את הכישורים שלכם תלמדו גם תיאוריה מוזיקלית, סגנונות ושיטות ביצוע (טכניקות) של מגוון רחב של ז'אנרים – מפופ ופאנק (punk) ועד לפולק ופאנק (funk).
הלימודים לתואר מהווים אתגר אקדמי ומוזיקלי ויעניקו לכם את האיזון המושלם שבין כישורים טכניים ומעשיים ובין תיאוריה וניתוח. מחקרים ופרויקטים מקצועיים שתבצעו במהלך הלימודים יאפשרו לכם לחקור ולפתח את מסלולי הקריירה האפשריים שלכם, וילמדו אתכם את המיומנויות החיוניות הדרושות כדי לעבוד בהצלחה בתעשיית המוזיקה. בנוסף לכך, הלימודים עם קבוצה מיוחדת של מוזיקאים-עמיתים כמוכם ובאותו ראש, יאפשרו לכם ליצור קשרים ושיתופי פעולה ולהיחשף למגוון הזדמנויות.
תכנית הלימודים כוללת מגוון קורסי בחירה (כמו ביצוע סולו, לימודי עסקי המוזיקה, ניסיון מעשי בהוראת מוזיקה וקורס מוזיקה מקוונת ועוד) שיאפשרו לכם לבנות את לימודי התואר שלכם בהתאם למטרות וליעדים האישיים שלכם.
כיתות אמן ייחודיות שאנו מארחים ב-BIMM, בהשתתפות מבצעים ומוזיקאים מהטובים בעולם, יאפשרו לכם להתפתח כמוזיקאים, כמלחינים וכמבצעים, אבל גם יעניקו לכם השראה כמעריצים. אז אם אתם רוצים להצליח כמוזיקאים, צרו איתנו קשר ואנו נחבר אתכם לחיים בתחום המוזיקה.

מסלול ההתקדמות :
בוגרי התואר יכולים להתקדם ישירות לתעסוקה בתעשיית המוזיקה בתפקידים כמו סולנים, חברי להקה, מוזיקאים להפקות (session musician), זמרי ליווי וכותבי שירים.

"ב-BIMM תמיד עודדו אותנו להשתפר, לחקור ולשאול, ולהציב לעצמנו אתגרים בהתאם למטרות וליעדים האישיים שלנו. אני יודע שזה עשה שינוי אמיתי בקריירה שלי וסייע לי להבין את השאיפות שלי".
צ'רלי מקלין, בוגר

תוכנית הלימודים

בשנת הלימודים הראשונה כל הסטודנטים ילמדו את קורסי החובה הבאים:
* סגנונות בסיסיים
* טכניקות
* עסקי מוזיקה
* התפתחות אמן ויזמות
* סדנת ביצוע חי
* תיאוריה ותווים מוזיקליים

* שיטות מחקר
* נגינה מקצועית
* נקודות מבט תרבותיות
* ביצוע מוזיקלי לפי הקשר (Performance in Context)
* תיאוריה מוזיקלית והאזנה ביקורתית (Critical Listening) מעשית
בנוסף יבחרו הסטודנטים אחד מקורסי הבחירה הבאים:
* נגינת סטודיו
* הקלטה בסטודיו
* לימודי עסקי המוזיקה
* פרסום מוזיקה

* פרויקט מקצועי
* התפתחות אישית
* נקודות מבט (פרספקטיבות) אנליטיות
* ביצוע באנסמבל
בנוסף יבחרו הסטודנטים אחד מקורסי הבחירה הבאים:
* ניסיון מעשי בהוראת מוזיקה
* ביצוע סולו
* תיאוריה מוזיקלית וניתוח
* מוזיקה מקוונת

תנאי קבלה

תעודת בגרות, אודישן, ראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560, מבחן אנגלית.

לעמוד בית הספר