תאור כללי

לימודי גיטרה, בס, תופים קלידים או שירה 3 שנים

אם אתם מוזיקאים נגני בס, גיטרה, תופים, קלידים וזמרים שרוצים לפתח את הכישורים הטכניים, הביצועיים והנגינתיים שלכם לרמה מקצועית, אבל צריכים עוד קצת הכנה לפני שאתם לומדים לתואר ראשון, הרי שהתואר הראשון במוזיקה (BMus Hons) בביצוע מוזיקה פופולרית (פופ) עם שנת מכינה יסייע לכם להפוך את התשוקה למוזיקה שלכם לקריירה מצליחה.

מסלול התואר הראשון הינו של 3 שנים אולם לסטודנטים שצריכים בסיס יותר מוצק ניתן ללמוד במסלול 4 שנים הכולל שנת מכינה. בשנת המכינה של התוכנית תקבלו בסיס מוצק של טכניקות וסגנונות, וביצועים חיים ובנוסף תלמדו את התאוריה של המוזיקה, קריאת תווים, כישורי למידה ונגינה. בסיום שנת המכינה יהיה לכם בסיס איתן של ידע מוזיקלי שיעמיד אתכם במצב מעולה לקראת השלמת יתרת התואר, תואר שישלב לימוד אינסטרומנטלי ברמה גבוהה עם ההזדמנות לעסוק בטכנולוגיית מוזיקה, כישורי כתיבת שירים ובמגוון רחב של סגנונות מוזיקליים מודרניים.

ב-BIMM אנו מבינים כי המפתח להצלחה שלכם כמוזיקאים גדולים הוא ביצוע חי בפני קהל ולכן, כדי לסייע לכם להתפתח מבחינה מקצועית ולמצוא את הנישה שלכם כמבצעים, תבלו אצלנו הרבה על הבמה. לאורך כל שלוש שנות הלימודים לתואר תשתתפו מדי שבוע בסדנאות ביצוע הופעות חיות בהן תופיעו לצד סטודנטים-עמיתים שלכם ותקבלו הכוונה מקצועית מעולה מהמרצים המוכשרים מאוד של BIMM.
בכל שנה תלמדו טכניקות נוספות שיאפשרו לכם לפתח רמה מקצועית גבוהה יותר ולהשיג רמת שליטה שתעמוד בדרישות של כל הופעה מוזיקלית. בנוסף, מחקרים ופרויקטים מקצועיים שתבצעו במהלך הלימודים יאפשרו לכם לחקור ולפתח את מסלולי הקריירה האפשריים שלכם, וילמדו אתכם את המיומנויות החיוניות הדרושות כדי לעבוד בהצלחה בתעשיית המוזיקה.

תכנית הלימודים כוללת מגוון קורסי בחירה (כמו הלחנה (קומפוזיציה) ועיבוד), טכנולוגיית מוזיקה ותרגיל מעשי בחינוך מוזיקלי) שיאפשרו לכם לבנות את לימודי התואר שלכם בהתאם למטרות וליעדים האישיים שלכם. בנוסף לכל זה, שנת המכינה של התואר הראשון במוזיקה (BMus Hons) מציעה לכם גמישות ומרחב חינוכי שאין כמותם. כבוגרי התואר תהיו מוזיקאים תכליתיים ומגוונים המסוגלים לבצע שלל סגנונות מוזיקליים, ותחושו בנוח לחבוש כובעים מוזיקליים שונים. סיום התואר בהצלחה יאפשר לכם מגוון אפשרויות קריירה שונות – תוכלו להיות מוזיקאים להופעות, אמנים שיוצאים לסיבובי הופעות, מוזיקאים בתאטרון, מנהלים מוזיקליים ומעבדים/מלחינים.

אז למה אתם מחכים? כדי להצליח כמוזיקאים, צרו איתנו קשר ואנו נחבר אתכם לחיים בתחום המוזיקה.

המשך ההתקדמות
בוגרי התואר יכולים להתקדם ישירות לתעסוקה בתעשיית המוזיקה בתפקידים כמו סולנים, חברי להקה, מוזיקאים להפקות, זמרי ליווי או כותבי שירים.

תוכנית הלימודים

השנה הראשונה בתואר תשלב לימוד אינסטרומנטלי ברמה גבוהה עם ההזדמנות לעסוק בטכנולוגיית מוזיקה, כישורי כתיבת שירים ובמגוון רחב של סגנונות מוזיקליים מודרניים. הסטודנטים יעסקו בכישורים החיוניים של עסקי המוזיקה שיהיו הבסיס להצלחתם בהמשך לימודיהם ובקריירה העתידית שלהם. מיומנויות אלו כוללות בדיקה וביצוע מגוון רחב של קטעי מוזיקה ופיתוח הבנה בתיאוריה, בטכנולוגיה ובעסקי המוזיקה

בשנה השניה נדרשים הסטודנטים ליישם את המיומנויות שלהם בתסריטים 'אמיתיים' יותר, וכן ללמוד את המורשת התרבותית של המוזיקה הפופולרית. הסטודנטים יוכלו גם לבחור קורסי בחירה שיאפשרו להם להתמחות בטכנולוגיית מוזיקה או בהלחנה (קומפוזיציה) או בעיבוד.

לסטודנטים תנתן אפשרות בחירה גדולה יותר והם יוכלו לבחור חבילת קורסים שתאפשר להם להפוך מסטודנטים לאנשי מקצוע. הפרויקטים של השנה השלישית כוללים פרויקט גמר מונחה עצמאית בתחום הביצוע, והסטודנטים יציגו את הפרויקט העצמאי שלהם בהופעה בימתית בת 30 דקות.

תנאי קבלה

תעודת בגרות, אודישן, מבחן אנגלית, ראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר