תאור כללי

לימודי מוזיקת פופ בגיטרה, בס, תופים ושירה – חד שנתי

אם מצד אחד אתם מחפשים הכשרה מעשית, אבל מצד שני רוצים גם לקבל סקירה רחבה כמעט על כל ההיבטים של הנגינה המודרנית, הרי שהדיפלומה בביצוע מוזיקה פופולרית יכולה לסייע לכם להפוך את התשוקה למוזיקה שלכם לקריירה מצליחה.
תכנית חד שנתית מקצועית ומעשית זו מקבילה לשני קורסים ברמה מתקדמת (A-level) ומכסה את כל התחומים המתאימים, החל מטכניקה וכישורי ביצוע ועד לנגינה ולתיאוריה של המוזיקה. ב-BIMM אנו מבינים כי ביצוע חי בפני קהל הוא המפתח שלכם להצלחה כמוזיקאים גדולים ולכן, כדי לסייע לכם להתפתח מבחינה מקצועית ולמצוא את הנישה שלכם כמבצעים, תבלו אצלנו הרבה על הבמה. במהלך הלימודים תשתתפו מדי שבוע בסדנאות ביצוע בהופעה חיה (LPW) שבהן תנגנו עם חבריכם ללימודים ותקבלו הדרכה ברמה גבוהה מהמרצים המעולים והמוכשרים של BIMM. בנוסף לדגש על הביצועים תלמדו גם איך לתקשר מבחינה מוזיקלית ולהיות עצמאיים מבחינה יצירתית. תכנית הלימודים גם תעניק לכם הבנה כיצד פועלת תעשיית המוזיקה והזדמנות ללמוד על העבודות של האמנים המובילים של המאות ה-20 וה-21. זהו ללא ספק בסיס נהדר להבנה הוליסטית ומלאה של המוזיקה המודרנית והתעשייה שסביבה.
סיום הלימודים בהצלחה יעניק לכם דיפלומת/תעודת Pearson Edexcel BTEC לאומית מוכרת והדיפלומה היא מבוא נהדר לצעדים הראשונים בקריירה המוזיקלית שלכם, או להמשך הלימודים ב-BIMM לתואר במוזיקה.
אז למה אתם מחכים? כדי להצליח כמוזיקאים, צרו איתנו קשר ואנו נחבר אתכם לחיים בתחום המוזיקה.
תהליך ההתקדמות
הבוגרים יכולים להתקדם ישירות לתעסוקה בתעשיית המוזיקה בתפקידים כמו סולנים, חברי להקה, מוזיקאים להפקות, זמרי ליווי או כותבי שירים.

תוכנית הלימודים

* טכניקה * סגנונות מפגשי נגינה
* קדם הפקה * סדנת ביצוע הופעה חיה (LPW)
* קריאה * נגינה
* תעשיית המוזיקה * ביצוע מוזיקלי לפי הקשר
*פיתוח אישי ואינסטרומנטלי* טכנולוגיית מוזיקה

תנאי קבלה

תעודת בגרות, מבחן אנגלית, אודישן וראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר