תאור כללי

DIPLOMA IN EVENT AND SOUND PRODUCTION – שנתיים

אם אתם מתעניינים בעבודה בתעשיית המוזיקה החיה, הרי שהדיפלומה בלימודי סאונד ובניהול סיבוב הופעות תסייע לכם להפוך את התשוקה המוזיקלית שלכם לקריירה מצליחה.

תכנית לימודים זו, המיועדת לחסרי רקע והיא מקדמת אתכם בצורה הטובה ביותר לעבודה אמיתית בתעשייה, יותר מכל תכנית לימודים בחו"ל אחרת המוצעת ב-BIMM. במהלך הלימודים תפתחו ותלמדו מיומנויות חיוניות במוזיקה חיה ברמה מקצועית, מיומנויות כמו טיפול בתאורת במה וניטור ערבול צליל חי, מתן תמיכה טכנית לציוד הגברה, ניהול סיבובי הופעות וביצוע הקלטה חיה.
הלימודים יהיו מהנים מאוד, תלמדו את התחום שמרגש אתכם, תעבדו יחד עם המוזיקאים, המפיקים והיזמים השאפתניים שלומדים אתכם ותתחברו אל תעשיית המוזיקה. כסטודנטים ב-BIMM תוכלו למצוא הרבה הזדמנויות מרגשות ליצור קשרים בענף שערכם לא יסולא בפז, תוכלו למשל להופיע על במה בסוף סמסטרים, להשתתף בכיתות אמן המארחות אמנים בינלאומיים, ועוד ועוד.
המרצים שלכם ואנשי מקצוע בולטים בתעשיית המוזיקה יעניקו לכם הדרכה שתסייע לכם לבנות מסלול שיקדם אתכם לעבר יעדי הקריירה או הלימודים העתידיים שלכם. זוהי ללא ספק תכנית לימודים מעשית ומקצועית שתעניק לכם הבנה מלאה והוליסטית של תעשיית המוזיקה החיה ודרך הפעולה שלה.

אז למה אתם מחכים? כדי להצליח כמוזיקאים מקצועיים, צרו איתנו קשר ואנו נחבר אתכם לחיים בתחום המוזיקה.

מסלול התקדמות
הבוגרים יכולים להמשיך ישירות לקריירה בתפקידים כמו מהנדסי צליל (סאונד), מנהלי סיבובי הופעות או מפיקים בתעשיית המוזיקה, או להמשיך את לימודיהם ב-BIMM לתואר ראשון (BA Hons) בהפקת מוזיקה או לתואר ראשון (BA Hons) בניהול אירועים.

תוכנית הלימודים

* הפקת סאונד
* ניהול אירועים מוזיקליים
* רצפים מוזיקליים והפקה
* עבודה בסטודיו
* ביצוע מוזיקלי לפי הקשר
* פיתוח קריירה בתעשיית המוזיקה

* הפקת סאונד חי
* הקלטות חיות - תיאוריה ומעשי
* הפקה - טכניקות
* סיבובי הופעות
* מחקר וחקירה
* פיתוח קריירה בתעשיית המוזיקה

תנאי קבלה

תעודת בגרות, ראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר