תאור כללי

תואר ראשון בכתיבה והלחנה

אם אתם כותבי שירים עם חוש טבעי להלחנה (קומפוזיציה) ולכתיבת מילים, התואר הראשון בכתיבת שירים יסייע לכם להפוך את התשוקה למוזיקה שלכם לקריירה מצליחה.
ב-BIMM אנו שמים דגש מיוחד על טכניקת כתיבה ועל ניתוח ופיתוח סגנון אישי וכבר מהיום הראשון תקבלו עידוד ותמיכה לחקור ולגלות את היצירתיות שלכם כאומנים במגוון תחומים (דיסציפלינות), מביצועי סולו וביצועים קבוצתיים, לכתיבת שירים מסחרית ולהפקת מוזיקה לסרטים, לטלוויזיה ולערוצים מקוונים. הלימודים לתואר מהווים אתגר אקדמי ומוזיקלי ויעניקו לכם את האיזון המושלם שבין כישורים טכניים ומעשיים ובין תיאוריה וניתוח. כדי שתצליחו להיות כותבי שירים נהדרים, חיוני שתבינו לעומק את עסקי המוזיקה. לשם כך אנו נשתף אתכם בכל הידע שיש לנו על הוצאה לאור של מוזיקה, חוזים, טכנולוגיות, הקלטה והכל בהתאם למגמות והכיוונים העדכניים ביותר של תעשיית המוזיקה המתפתחת. בנוסף לכך גם תהיו חלק מקהילה יצירתית של כותבים, מבצעים ואנשי מקצוע מוכשרים מתעשיית המוזיקה שתוכלו להתחבר אליהם ולשתף איתם פעולה כדי לסייע לכישרון שלכם לפרוץ החוצה.
תכנית הלימודים כוללת מגוון קורסי בחירה כמו כתיבה בתשלום, מוזיקה לסרטים/פרסומות, הפקת שירים וכתיבה להצגות ולסרטים, שיאפשרו לכם לבנות את לימודי התואר שלכם בהתאם למטרות וליעדים האישיים שלכם.
כחלק מהלימודים תשתתפו גם בכיתות אמן ייחודיות ומעוררות השראה עם כמה מהמוזיקאים הטובים בעולם, שיפתחו אתכם ככותבי שירים מקצועיים.
גולת הכותרת של הלימודים היא הגשת פרויקט שירים שנועד לתת לכם הזדמנות לפתח פרויקט הופעה חיה בתעשייה לפי בחירתכם ושיעניק לכם יתרון במקום העבודה שלכם לאחר קבלת התואר. אז אם אתם רוצים להצליח ככותבי שירים, צרו איתנו קשר ואנו נחבר אתכם לחיים בתחום המוזיקה.
תהליך התקדמות
בוגרי התואר יכולים להתקדם ישירות לתעסוקה בתעשיית המוזיקה בתפקידים כמו כותבי שירים, זמרים-כותבי שירים, סולנים וחברי להקה, או להמשיך את לימודיהם לתארים מתקדמים בלימודי המשך ובלימודים גבוהים בקמפוס BIMM בברייטון או לתואר שני M.Mus בביצוע מוזיקה פופולרית בקמפוס BIMM בלונדון.
ההצלחה לא תמיד באה בקלות. כדי למצוא את דרככם בתעשיית המוזיקה תצטרכו את השילוב הנכון של כישרון, עבודה קשה וקשרים רבי ערך בתעשייה.

תוכנית הלימודים

בשנה הראשונה הסטודנטים יעסקו במיומנויות כתיבת השירים הבסיסיות שיהיו הבסיס להצלחתם בהמשך לימודיהם ובקריירה העתידית שלהם. מיומנויות אלו כוללות בדיקה וניתוח של מגוון רחב של קטעי מוזיקה ופיתוח הבנה בתיאוריה, בטכנולוגיה ובעסקי המוזיקה.

בשנה השנייה נדרשים הסטודנטים ליישם את המיומנויות שלהם בתסריטים 'אמיתיים' יותר וללמוד את המסגרת המשפטית המורכבת של עסקי המוזיקה. הסטודנטים גם יכולים לבחור בקורסי בחירה המאפשרים להם למקד את לימודיהם בהופעות במופעי ראווה, בכתיבת בריפים ו/או בהלחנת סרטים/פרסומות.

בשנה השלישית יש לסטודנטים הזדמנות להשתתף בפרויקט גמר בהנחיה עצמית בנושא שירים, וכמו כן לבחור מתוך מבחר קורסי בחירה (כמו הלחנת מצבים, חינוך מוזיקלי ו/או טכנולוגיית מוזיקה) את הקורסים שיסייעו להם בצורה הטובה ביותר להפוך מסטודנטים לאמנים יצירתיים הסטודנטים.

תנאי קבלה

תעודת בגרות, ראיון אישי במרכז המידע בישראל, אודישן, מבחן אנגלית 03-6525560.

לעמוד בית הספר