תאור כללי

DIPLOMA IN MUSIC PRODUCTION

אם אתם מפיקים מוזיקליים שאפתניים המעוניינים בהכשרה מעשית ברמה גבוהה, הרי שהדיפלומה בהפקת מוזיקה יכולה לסייע לכם להפוך את התשוקה המוזיקלית שלכם לקריירה מצליחה.
תכנית חד שנתית מעשית ומקצועית זו מתאימה לכל מי שמעוניין לעסוק בתחומים שונים במוזיקה המסחרית – כתיבת שירים והקלטה והלחנה (קומפוזיציה) לסרטים ולטלוויזיה – ורוצה ללמוד איך להשתמש בסביבת ההפקה בדרך יצירתית ומקורית. הלימודים יסייעו לכם לפתח את סגנון ההפקה המוזיקלי שלכם, לשפר את הטכניקה שלכם, ליצור קשרים כדי שיכירו אתכם בתעשיית המוזיקה, ולבנות בהתמדה את הביטחון העצמי שלכם כמוזיקאים מקצועיים. זהו ללא ספק מבוא מצוין לעולם הפקת המוזיקה ולתעשיית המוזיקה המודרנית שסביבו.

ב-BIMM תקבלו הזדמנות ללמוד בסביבה יצירתית שבה תפתחו קשרים חזקים עם מוזיקאים-עמיתים שאפתניים, ותקבלו הדרכה מהמרצים שלכם ומאנשי מקצוע בולטים בתעשיית המוזיקה שתסייע לכם לבנות מסלול שיקדם אתכם לעבר יעדי הקריירה או הלימודים העתידיים שלכם.
סיום הלימודים בהצלחה יעניק לכם דיפלומת/תעודה לאומית מוכרת עם הסמכה ברמה 3 והדיפלומה היא מבוא נהדר לצעדים הראשונים בקריירה בתעשיית המוזיקה, או להמשך הלימודים ב-BIMM לתואר ראשון (BA Hons) בהפקת מוזיקה.

תהליך ההתקדמות
בוגרי התכנית יכולים להמשיך ישירות לתעסוקה בתעשיית המוזיקה בתפקידים כגון מפיקים, DJ, מהנדסי צליל (סאונד), מלחיני סרטים וטלוויזיה, ומעצבי מוזיקה ממוחשבת, או להמשיך את לימודיהם ב-BIMM לונדון לתואר ראשון בהפקת מוזיקה.

תוכנית הלימודים

* טכניקות הפקה מוזיקלית
* מערכות וטכניקות רצף (סקוונצה)
* יצירה ומניפולציה של צליל (סאונד)
* טכנולוגיה מוזיקלית בהופעה על במה
* כתיבת שירים
* מוזיקה וצליל (סאונד) לסרטים/פרסומות
* תעשיית המוזיקה
* פרויקט הפקת מוזיקה
* ביצוע מוזיקלי לפי הקשר
* כישורי האזנה
* תוכנה לעריכת תווים
* תיאוריה והרמוניה מוזיקלית
* לימודים מורחבים

תנאי קבלה

תעודת בגרות, מבחן אנגלית בינלאומי וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר