תאור כללי
MA in Service Design
עצבו שירותים חדשים וחוויות משתמש המשפרים את האינטראקציות בין ספקי השירות ללקוחות על ידי פיתוח מיומנויותיכם בפתרון בעיות, סטוריטלינג וחשיבה עיצובית.
בתכנית לתואר שני בעיצוב שירות, תרכשו מיומנויות חדשות בסטוריטלינג, בניית אבטיפוס, פתרון בעיות ועיצוב עסקי שתוכלו ליישם לצורך פיתוח רעיונות שירות אינטואיטיביים ורלוונטיים.
דרך צפייה במשתמשים, תוכלו לזהות צרכי לקוחות שלא נענו ולפתח מערכות פיזיות כמו גם וירטואליות של חווית שירות, תוך עבודה בקשר הדוק עם אנשי מקצוע מארגונים בסקטור הפרטי והציבורי.
בוגרי תוכנית זו יכולים לבחור להקים עסק משלהם או למצוא עבודה בארגונים מבוססים כמו חברות שירות, ייעוצי עיצוב, תאגידים, או סוכנויות במגזר הציבורי.
תיאורי המשרות כוללים:
● מעצב/ת שירות
● מעצב/ת חווית משתמש
● מעצב/ת אינטראקציית משתמשים
● אסטרטג/ית עיצוב
● מעצב/ת אינטראקציה
● מקדד/ת
עם סיום הלימודים המשימה העיקרית שלנו היא להפנות אתכם להצעות העבודה השוות ביותר.