אודות Alma

אלמה הוא ביה"ס המוביל בעולם בתחום החינוך הבינלאומי של המטבח האיטלקי. מרכז אלמה מכשיר שפים ואוצרי יין מכל רחבי העולם למקצוענות המטבח האיטלקי עם תוכניות הכשרה ברמה הגבוהה ביותר הניתנות על ידי המורים המעוטרים בעולם. מרכז פעילותה של אלמה ממוקם בעיירה היפיפייה פלאצה דו׳אל דה קולורנו ליד פארמה, והוא מצויד במתקני ההוראה והבישול החדישים ביותר. בשל כך אנו משוכנעים כי עבור אלה הבוחרים לעבוד בעולם המרתק של מזון ומשקאות, ההכשרה אותה מציעה אלמה היא השקעה חשובה לעתיד, כמו גם חוויה חינוכית יוצאת דופן.

למעבר ישיר למסלולי הלימוד באלמה

פקולטה שלא מהעולם הזה
תלמידי אלמה ייהנו מצוות יוצא דופן של שפים איטלקיים, קונדיטורים, מומחי מוצרי מזון איטלקיים ומומחים מוכרים בתחום התזונה, היגיינת מזון והיסטוריית מזון ויין.

"אלמה, בית הספר האיטלקי להכנסת אורחים"
אלמה מסייעת לבוגריה למצוא את דרכם בעולם העבודה על ידי קישורם למסעדות, בתי מלון וכל החברות בהן כישורים ברמה הגבוהה שנרכשו ב ALMA יכולים להוות ערך מוסף. כל זה אפשרי באמצעות הפורטל .www.almalink.it 'לוח המודעות הוירטואלי' הנגיש לבוגרי הקורסים המתקדמים של אלמה וגם לחברות המחפשות אנשי מקצוע מוסמכים. זוהי פלטפורמה בסיסית על מנת שבוגרינו יוכלו להישאר מעודכנים בהזדמנויות העבודה הטובות ביותר עבור הצמיחה המקצועית שלהם באיטליה ובכל רחבי העולם, והוא מהווה כלי ייחודי עבור חברות המחפשות צוותי עובדים מאומנים היטב.

מרכז פעילותה של אלמה ממוקם בעיר היפיפייה "רג'יה" והוא מצויד בטכנולוגיות המתקדמות בעולם. בית הספר הבינלאומי של המטבח האיטלקי ממוקם בארמון של הדוכס מקולורנו ומשקיף אל גן מרהיב מהמאה ה-18. פארמה, לב ליבה של עמק המזון האיטלקי ומושבה של הרשות האירופית למזון בטיחות(EFSA), שהוכתרה על ידי אונסקו כ"העיר היצירתית לגסטרונומיה", נמצאת במרחק של 10 ק"מ בלבד מאלמה.
מרכז אלמה משתרע על גבי שטח של 7,000 מ"ר וכיתות הלימוד שבו מאובזרות באופן מלא להכשרת אנשי מקצוע:
• אולם הרצאות • אודיטוריום • חדרי הדגמה אפייה • חדרי הדרכה יינות דידקטי •מרתף • חדר סומלייה • מרכז ניהול • מרכז מו"פ

מרכז אלמה מציע תוכניות ייעודיות לסטודנטים זרים באנגלית:
▪ תוכנית הקולינריה האיטלקית – רמה בסיסית
▪ תוכנית הקולינריה האיטלקית – רמה מתקדמת
▪ קונדיטוריה איטלקית
▪ סדנת בישול איטלקי – שבוע ימים

לאחרונה 4 בוגרי אלמה זכו בכוכב מישלן
@sara_scarsella_– @sintesi_ristorante
@enricomarmo – @ristorantebalzirossi
@jacopo_malpeli – @osteriadelviandanterubiera
@michele_minchillo – @vitiumrestaurant