תאור כללי

תכנית התואר הראשון בציור ואמנויות חזותיות מפרשת מחדש ומרחיבה את הגישה האקדמית המסורתית לציור ואומנות חזותית על ידי תמיכה בהתנסויות במגוון רחב של טכניקות ומדיה אמנותיות.
בפן התיאורטי, תקבלו ידע בסיסי בתולדות האמנות, ותלמדו את הדינמיקה והערכים של עולם האמנות העכשווית. תרכשו אוצר מילים ויזואלי ואסתטי לעבודה עם דימויים ותגלו את החיבור בין אומנות להקשר החברתי הרחב שלה.
בפן המעשי, תרכשו מיומנויות בציור, רישום, עיצוב גרפי, וידאו, צילום, עיצוב סאונד ומדיות אחרת – ותשתמשו במיומנויות אלה לצורך עבודה במשימות פרויקט המשלבות מגוון סביבות ושיטות עבודה. מנטורים בפקולטה ידריכו אתכם בדרככם למציאת הקול האישי שלכם כאומנים חזותיים ובסלילת דרככם האמנותית האישית. תינתן לכם ההזדמנות להציג את העבודות האמנותיות שיופקו במסגרת הלימודים. בנוסף, תפתחו גם כישורים לקידום עצמי, תקשורת וארגון על מנת לקבל גישה קלה יותר לעולם המקצועי.

שנה ראשונה
אנטומיה אומנותית, רישום א', תופעתיות האמנויות העכשוויות, צילום א', תולדות האמנות המודרנית, ציור א', טכניקות וטכנולוגיות ציור.
שנה שניה
תולדות האמנות העכשווית א', ציור ב', טכניקה וטכנולוגיות אומנויות חזותיות, מיצגי וידאו, אסתטיקה, פיסול א' ואמנות ציבורית.
שנה שלישית
תולדות האמנות העכשווית ב', ציור ג' ואנתרופולוגיה תרבותית
רישום ב', צילום ב', פיסול ב' ומייצגי וידאו
עיצוב עירוני א', תולדות הקולנוע והוידאו, טכניקות גרפיקה מיוחדות, תיאוריה ומתודולוגיה של מדיה המונית וטכניקות ביצוע לאמנות חזותית

אפשרויות קריירה
› אמן/ית חזותי/ת
› מאייר/ת
› אסיסטנט/ית אוצר אומנות
› מנהל/ת אירועי תרבות
› במאי/ת קולנוע
› מעצב/ת גרפי/ת
› במאי/ת צילום
› מעצב/ת תערוכות ותפאורות
› עורך/ת אודיו ווידאו

תנאי קבלה

תעודת בגרות, תיק עבודות, מבחן אנגלית וראיון במרכז ההרשמות הישראלי 03-6525560

לעמוד בית הספר