תאור כללי

התוכנית לתואר שני בעיצוב תקשורת רואה בתקשורת עסקית כמכלול של מימדים כלכליים ואמנותיים. תוכלו לפתח את המומחיות שלכם בשני מימדים אלה במהלך תוכנית דו שנתית זו.
אתם תקבלו רקע בסיסי בתקשורת שיווקית משולבת, תחום המשלב צורות שיווק מסורתיות עם טכנולוגיות תקשורת דיגיטליות חדשות. תשפרו את מיומנות עיצוב הגרפי שלכם במימד האנלוגי כמו גם בתוכנות הגרפיות המעודכנות הממוחשבות. תינתן לכם הזדמנות לטפח את כישוריכם במגוון עשיר של כלים לעיצוב, בניהם צילום, עיצוב אתרים, וידאו דיגיטלי ומדיה חדשה משולבת. לצד עבודה אקספרסיבית זו, תלמדו את יסודות עיצוב המותג, הפרסום והכתיבה העיתונאית וזאת כדי להרחיב את הידע שלכם בפן העסקי של המקצוע.

בעבודת פרויקטים עם חברות, תוכלו לתרגל את האסטרטגיות הדרושות לכם בכדי להוציא לפועל באופן עצמאי את כל שלבי הפרויקט התקשורתיים המורכבים, בניהם הניהול האמנותי, ניהול הפרויקטים, התכנון, הביצוע והצגת הפרויקט.

שנה ראשונה
ניהול פרויקטים א', גרפיקה ממוחשבת, מתודולוגיית פרויקטים, ניהול עיצוב, תקשורת שיווקית משולבת, אתיקת תקשורת, עיצוב גרפי, צילום ועיצוב אתרים.
שנה שניה
ניהול פרויקטים ב', עיצוב מותג, ניהול אמנותי, פרסום, סוציולוגית תקשורת, יסודות העיתונאות, וידאו דיגיטלי, ומדיה חדשה משולבת.

אפשרויות קריירה
› מעצב/ת גרפי
› איש/אשת בשיווק
› מנהל/ת אמנותי/ת
› קופירייטר/ית
› מתכנן/ת אסטרטגי/ת
› מנהל/ת תקשורת
› מעצב/ת ממשקים וחווית משתמש
› מעצב/ת מותג
› מנהל/ת מדיה חברתית
› אסטרטג/ית דיגיטלי/ת
› מנהל/ת קריאייטיב

תנאי קבלה

תואר ראשון, תיק עבודות, מבחן אנגלית, ראיון במרכז ההרשמות הישראלי 03-6525560

לעמוד בית הספר