תאור כללי

קמפוסים: פירנצה, לונדון.
משך לימודים: 15 חודשים(כולל 3 חודשי סטאג)
שפת לימוד: אנגלית(תרגום סימולטאני).

תחום זה הינו בעל חשיבות רבת ערך בעולם האופנה. עיצוב תיקים, נעליים ואביזרים הינו חלק בלתי נפרד מפעילותו של כל בית אופנה גדול בעולם. אביזרים יכולים לקבוע את ההצלחה של מותג אופנה ואת הלוק המושלם אותו הלקוח רוצה לשדר. האביזרים צריכים לייצג את הרעיון הכולל שעומד מאחורי מותג אך גם לדבר בפני עצמם זאת תוך שימוש באלמנטים מאמנות, עיצוב, צילום ועוד.
מעצבי אביזרים צריכים לדעת לחקור ולנתח את המגמות בעולם האופנה, האמנות, העיצוב ושאר התחומים המשפיעים על עולם העיצוב. הם חייבים להבין גם באסטרטגיות שיווק, ניהול מותג והבנה תקשורתית של מותג. מסלול זה בבית הספר מרנגוני המשלב בין עיצוב אביזרים לניהול ושיווק של אביזרי אופנה הינו הטוב והיחיד מסוגו בעולם משום שהוא מייצר שילוב בין עולם הקריאייטיב לעולם העסקים והודות לכך רבים מהמעצבים בוגרי מרנגוני משתלבים בבתי האופנה החשובים בעולם או יוצרים לעצמם מותגים פרטיים.

קורס מאסטר זה תוכנן לאלה המחזיקים בתואר או בניסיון תעסוקתי מקצועי בעולם האופנה. ההתמקדות במסלול היא ביצירת קולקציות וקווי אביזרים המשקפים על הצד הטוב ביותר את ה-made in Italy- משלב העיצוב ועד לשלב היצור. בקורס זה יתאפשר למעצבים לפגוש את נציגי חברות האופנה האיטלקיות החשובות ביותר על מנת ללמוד מקרוב כיצד עיצוב ושימוש בחומרים הנכונים משתלבים באופן מאוזן עם אסתטיקה ופונקציונליות דבר שבו האיטלקים הם שם דבר בכל העולם.
את הקורס יתחילו התלמידים בעיצוב קולקציית אביזרים תוך בחינת טכניקות הבחירה בחומרים הנכונים בהתאם לרעיונות ולאבי הטיפוס. התלמידים ילמדו לעומק את נושא הניהול והשיווק בעולם האופנה, על תחומיו השונים, ויחקרו מבחינה היסטורית את נושא אביזרי היוקרה והתפתחותם בעולם האופנה. בהמשך יעסקו התלמידים בלימוד התמחור, תהליך הייצור והתיאום בין החלק הקריאטיבי לזה העסקי. התלמידים ינתחו קולקציות אביזרים שונות. התלמידים ילמדו לשלוט במסגרת הלימודים בעיצוב נעליים, תיקים, חגורות, בשמים, שעונים וכל אביזר אופנה אחר, כשבראשית כל פרויקט כזה יעמוד מחקר קריאטיבי ושימוש בחומרים.
במסלול זה התלמידים ילמדו שנדרשת מהם היכולת לפקח על כל התהליך הקריאטיבי בעיצובה של קולקציה, החל מבחירת הבדים, הצבעים ושילוב בין החומרים השונים. התלמידים ישתפו פעולה בפרויקטים אמיתיים עם חברות אביזרי היוקרה Diego Dolcini וחברת Moreschi.

תנאי קבלה

תואר ראשון בתחום, תיק עבודות מכתבי המלצה, מבחן אנגלית וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר