תאור כללי

סדנא מרוכזת של 4 שבועות
מיקום הלימודים: ניו יורק, לוס אנג'לס

"הרעיון של בימוי סרט הוא המצאה של המבקרים – כל האלגנטיות של הסרט מושגת בחדר העריכה" אורסון וולס

עורכי הסרטים זוכים להערכה רבה בתעשיית הסרטים והם אנשי המפתח בשיתוף הפעולה שבין הבמאים והמפיקים. תוך שימוש בתוכנת עריכה דיגיטלית, הם מעצבים ביצועי משחק בלתי נשכחים, יוצרים חיתוכים בלתי נראים וסצנות אמנותיות עוצרות נשימה.
בסדנאות העריכה הדיגיטלית של האקדמיה לקולנוע של ניו יורק הסטודנטים משלבים בין לימודי עריכה תיאורטיים לבין התנסות מעשית בטכניקות טכניות בתוכנת Avid Media Composer.
הלימודים בסדנה מציידים את הסטודנטים בכישורים רבי ערך שישמשו אותם בקריירה בתחום גמר ההפקה או בתפקידים אחרים בתחום הקולנוע. במהלך הסדנה הסטודנטים עורכים מגוון פרויקטים ב-Media Composer, תוכנת העריכה התקנית של התעשייה.

סקירה
בסדנה זו הסטודנטים לומדים כבר מהיום הראשון את יסודות העריכה הדיגיטלית בתוכנת Media Composer. הסטודנטים נדרשים לערוך סצנה קצרה מתוך סרט באורך מלא, קליפ מוזיקה, סרט תיעודי קצר וקדימון (טריילר) לסרט גדול. בשבוע הראשון ללימודים הסטודנטים ילמדו כיצד להתחיל פרויקט ולבצע חיתוכים וכן את השלבים השונים בתהליך גמר ההפקה ואת תחומי האחריות של העורך. הסטודנטים יקבלו קטעי גלם ויידרשו לערוך אותם לסצנות במשך הסדנה.
בסיום כל שבוע הפרויקטים של הסטודנטים יוקרנו בכיתה.כל שבוע לימודים כולל שיעורים בכיתה וזמן עבודה מונחה במעבדה. הסטודנטים ילמדו גם כישורים חיוניים נוספים כמו עיצוב צליל, ניהול מדיה, עבודה עם מגוון סוגים של קטעי סרט, אפקטים, תיקון צבע ומיומנויות מתקדמות אחרות.

תוכנית הלימודים

* עריכה בתוכנת Avid Media Composer
* תאוריית עריכה
* תוכנת After Effects
* Photoshop
* תוכנת DaVinci Resolve

תנאי קבלה

ראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר