תאור כללי

לימודי מנהל עסקים באופנה-fashion business & brand management intensive

קמפוסים: מילאנו,פירנצה, פריז.
משך הלימודים: שנה אקדמית
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני).

מסלול זה הוא המסלול הטוב והקצר בעולם במהלכו, שנה אקדמית, ירכוש התלמיד את ההשכלה והידע הדרושים כדי לעבוד בניהול באחד מבתי האופנה המובילים בעולם. קורס זה הוא אינטנסיבי מאוד וינחיל לתלמידים את המתודות המגוונות בהן עולם האופנה
עושה שימוש על מנת לייצר, למכור, לקדם ולשווק מוצרי יוקרה בתחום זה. פרויקטים בהם יעסקו התלמידים יעזרו להם להבין ולהשתמש בכלים העסקיים באופן הנכון ביותר בתוך עולם האופנה המורכב. התלמידים יעסקו באסטרטגיות עסקיות שונות בהתאם לקהלי יעד שונים.
מנהל מותג בחברת אופנה הינה דמות חושבה מאין כמוה שתפקידה לקבוע את האסטרטגיות הנכונות ביותר ליצורו, שיווקו והפצתו של מותג אופנה. מנהל עסק בתחום האופנה אחראי בין היתר על קביעת קהל היעד והקולקציה הרלוונטית לו, תמחור, תוכניות פעולה לקידום מכירות וערוצי הפצה, עבודה בשיתוף עם צוות העיצוב, קו היצור והמכירות. בוגר קורס זה יוכל לעבוד בכל בית אופנה, חברת יעוץ או או חברה העוסקת בכל תחום הקשור לאופנה, יוקרה ולייף סטייל, בתחומי השיווק, התקשורת, אירועים, מכירות, אונליין ומחקרים.
פרויקטים שיבצעו התלמידים במהלך השנה יאפשרו להם ליישם עקרונות עסקיים בתוך המורכבות של תעשיית האופנה. כל זאת על סמך הידע האדיר שצברה תעשיית האופנה האדירה באיטליה במהלך השנים ובמתודות השונות והמגוונות שנולדו במהלכן.

התלמידים יעסקו גם בלימוד תחום התקשורת החזותית וילמדו את אמנות "הפיתוי" של הצרכן, תוך שילובן באסטרטגיות ניהול שונות שהן הן הבסיס לקיומו של כל בית אופנה.

תוצאות הלמידה:
– אסטרטגיות השיווק השונות של בתי האופנה בעולם.
– תהליכים במערכות היצור בתעשיית האופנה ומוצרי היוקרה.
– היבטים משפטיים וכלכליים וניתוחם מבחינת ביצועי החברה.
– פיתוח מוצר מרגע העיצוב ועד לתכנונה של קולקצית אופנה.
– תקשור ופרסום של מוצר או מותג אופנה.
– יצירה, ניהול ופיתוח של רשת מכירות קמעונאית בהתאם לשוק ולקהל יעד מסויים.

נושאי הלימוד:
– יסודות ועקרונות עולם העסקים באופנה.
– יסודות בשיווק ושיווק בתחום האופנה.
– טקסטיל וייצור אופנה.
– תקשורת חזותית.
– שיטות מחקר.
– רשתות האספקה, ההפצה והמכירות.
– קידום מכירות בעולם האופנה.

לסטודנטים שרוצים לקחת מסלול משולב עם הרשמה מראש של מנהל עסקים באופנה חד שנתי ומסלול מאסטר בניהול מותגי יוקרה או קניינות אופנה מאסטר תינתן הנחה של 5000 יורו. ההנחה תינתן עם תחילת השנה השנייה.

תנאי קבלה

תעודת בגרות וריאיון אישי במרכז המידע בישראל. אין צורך בידע מוקדם. 03-6525560.

לעמוד בית הספר