תאור כללי

לימודי גיטרה, בס, תופים ושירה-חד שנתי

first diploma in modern music

אם אתם מוזיקאים שמחפשים תכנית מבוא יסודית ואיכותית לתעשיית המוזיקה המודרנית, הרי שהדיפלומה/תעודה הראשונה במוזיקה מודרנית יכולה לסייע לכם להפוך את התשוקה למוזיקה שלכם לקריירה מצליחה.

תכנית מעשית ומקצועית זו מיועדת לפתח את הביטחון שלכם כמבצעים ולהכין אתכם לתעסוקה בתחום המוזיקה.
במסגרת התכנית תקבלו הדרכה ברמה גבוהה, תפתחו כישורי ביצוע בהופעה חיה, תלמדו על סגנונות מוזיקליים שונים ותבינו מה מניע את תעשיית המוזיקה; כל הקורסים מודרכים על ידי צוות המרצים המומחים של BIMM שכולם אנשי מקצוע בולטים בתעשיית המוזיקה ובעלי שנים רבות של ניסיון בתעשייה.
הלימודים יהיו מהנים מאוד- תלמדו את התחום שמרגש אתכם, תעבדו יחד עם המוזיקאים השאפתניים שלומדים אתכם ותתחברו אל תעשיית המוזיקה. כסטודנטים ב-BIMM תוכלו למצוא הרבה הזדמנויות מרגשות ליצור קשרים בענף שערכם לא יסולא בפז, תוכלו למשל להופיע על במה בסוף סמסטרים, להשתתף בכיתות אמן המארחות אמנים בינלאומיים, ועוד ועוד.
הדיפלומה היא מבוא נהדר לצעדים הראשונים שלכם בקריירה בתעשיית המוזיקה, או להמשך הלימודים ב-BIMM לדיפלומת/תעודת התפתחות אמן ובהמשך לתואר אקדמי ב-BIMM.

אז למה אתם מחכים? כדי להצליח כמוזיקאים, צרו איתנו קשר ואנו נחבר אתכם לחיים בתחום המוזיקה.

מסלול התקדמות
הבוגרים יכולים להמשיך ישירות לקריירה כמבצעים בתעשיית המוזיקה, או להמשיך את לימודיהם ב-BIMM לדיפלומת/תעודת התפתחות אמן במוזיקה מודרנית.שנה אחת מוכרת במלואה (FULLY ACCREDITED)

תוכנית הלימודים

* טכניקות
* סגנונות
* קדם הפקה
* סדנת ביצוע בהופעה חיה (LPW)
* עסקי מוזיקה
* הכנת הופעה
* הלחנה (קומפוזיציה)
* שיעורים קבוצתיים

תנאי קבלה

תעודת בגרות, ראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר