תאור כללי

 Media & Communication Management M.A

מיקום: מינכן, ברלין.
משך הלימודים: 3-4 סמסטרים.
שפת לימוד: אנגלית

אוניברסיטת מקרומדיה היא האוניברסיטה הפרטית הגדולה בגרמניה והמובילה למדיה ותקשורת באירופה. מסלול מאסטר זה בניהול נחשב לאחד מהטובים בעולם ומכשיר את שדרת המנהלים פורצי הדרך של עולמות התקשורת והמדיה. המסלול כולו מועבר בשפה האנגלית ומתבצע בשיתוף עם חברות התקשורת המובילות באירופה. בסקטור המדיה יש דרישה רבה למנהלים בעלי כישורים אסטרטגיים. זה משום שניהול מוצלח של עסקי המדיה ופיתוח מוצרי מדיה דורשים ידע רחב במיוחד של מגמות והתפתחויות חברתיות בשילוב מומחיות במנהל עסקים.
יש ביקוש למקבלי החלטות בעלי יכולת להעריך את המצב ולהסיק את המסקנות המתאימות. התואר השני במדיה וניהול תקשורת מכוון לבוגרים מצטיינים מתחומי מנהל עסקים, מדעי התקשורת או תחומים קרובים וכן לבעלי מקצוע צעירים מסוכנויות, מחלקות תקשורת, חברות שיווק ומדיה, אשר מעוניינים במשרות ניהול ובמשרות אסטרטגיות.
התוכנית הינה בעלת גישה המשלבת מדיות שונות ומפתחת חשיבה ומתודולוגיה יזמית. כל צדדי הניהול האסטרטגי והאופרציונלי משולבים עם ידע מעמיק של ניהול עסקי, ידע מקיף בניהול פרויקטים ויישום מעשי בצורת חקר מקרים. הסטודנטים זוכים לעידוד להעריך את התפתחויות המדיה בהקשר של השינויים החברתיים. כך, הבוגרים לא רק ירכשו הבנה של המדיה אלא יהיו מסוגלים לעצב ולכוון אותה.
תחומי התמחות
ניהול מותגים
תקשורת אירגונית
תרבות ותעשיות יצירתיות
פרסום בחברות
יזמות דיגיטלית

מדוע ללמוד באוניברסיטת מקרומדיה macromedia?

  • האוניברסיטה מדורגת בטופ העולמי בתחומי הניהול, תקשורת ומדיה.
  • כיתות קטנות עם פיקוח אינטנסיבי ואישי של צוות המרצים
  • הכרה בינלאומית ותארים מוכחים ומאושרים בכל העולם
  • קמפוסים בינלאומיים במרכז עולם העסקים והתקשורת
  • אחת מהאוניברסיטאות הבודדות בגרמניה עם תוכניות לימוד באנגלית
  • צוות הוראה ומרצים איכותיים מהשורה הראשונה בכל תחום
  • אווירה בינלאומית עם סטודנטים מכל העולם
  • פרויקטים אותנטיים, פרקטיים בשיתוף עם עולם העבודה
  • השמה וקריירת עבודה בגרמניה ובאירופה, 18 חודשי ויזה לאחר סיום הלימודים
  • תוכנית לתואר שני ב-3 ימי לימודים בשבוע
  • חיבור למערכת הקשרים של האוניברסיטה
  • רשת קשרים עבור סטודנטים מכל העולם
  • שיתוף פעולה עם יותר מ-500 חברות בתעשייה
  • ציוד עדכני

תוכנית הלימודים

ניהול: תיאוריות ניהול וניהול חברות, אתיקה, אחריות.
כלכלה ומשפט: כלכלת המדיה וחוקי המדיה.
ניהול אסטרטגי: מודלים אסטרטגיים, תחרות ותהליכים אסטרטגיים בפרקטיקה.
מדעי התקשורת: תיאוריות של תקשורת ופסיכולוגיה של תקשורת.
פרוייקט בינתחומי: ביצוע פרוייקט המבוסס על תיאוריה ופרקטיקה.

מחקר חברתי אמפירי: סטטיסטיקה ומחקרי מדיה.
ניהול אופרציונלי: מודלים עסקיים ובקרה, עלויות, ופיננסים.
שיווק ומותגים: תפיסה שיווקית ומותגים וניהול מותגים.
תקשורת המונים: לימודי מדיה, דעת קהל ויחסי ציבור ותקשורת שוק.
פרוייקט: ביצוע פרוייקט המבוסס על תיאוריה ופרקטיקה.

ניהול משאבי אנוש: ניהול משאבי אנוש, מנהיגות וניהול עצמי.
בינלאומיות: שווקי מדיה בינלאומיים ותקשורת בין תרבותית.
תזה לתואר שני: מאמר מדעי.

תנאי קבלה

תואר ראשון, מבחן אנגלית בינלאומי, קורות חיים, מכתב מוטיבציה וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר