תאור כללי


Fashion Promotion, Communication&Media

קמפוסים: מילאנו, פירנצה, לונדון, פריז.
שפת לימוד: אנגלית

זהו אחד מהמסלולים הייחודיים בעולם שמכשיר אנשי מקצוע בתחום זה שהוא למעשה המשפיע ביותר בעולם האופנה. לבוש הוא צורך בסיסי. אופנה לא. לשם כך נדרשים אנשי קידום מכירות ויחסי ציבור שבעזרת השפה המילולית והחזותית ושימוש באמצעי המדיה השונים ואירועי תקשורת שונים יוצרים את הצורך באופנה שישפיע על הצרכן לצרוך אותה. המסלול יתרכז ברשתות החברתיות ובני מדיה שמכתיבה כיום את צעדי הלקוחות והיצרים כאחד.
אנשים אלה הם קריאטיבים ונגישים מאוד לתרבות ולאופנה. הם יכולים לעבוד במחלקות שיווק של מותג מסויים או באולמות מכירה ותצוגות (Showrooms) של החברות הגדולות, ובעבודתם עליהם לשתף פעולה עם מעצבים, סטייליסטים, יועצי מכירות, מארגני תערוכות, עיתונאים וכלי תקשורת. אנשי יחסי ציבור וקד"מ בתחום האופנה צריכים להיות בעלי אינטואיציה מסחרתי, חוש אסטטי, יד על הדופק התרבותי וצרכיו המשתנים של הצרכן. בהתאם לצרכי המותג יבחרו אנשי מקצוע אלה בשימוש בפרזנטור מוכר או באסטרטגית שיווק ארוכה יותר דרך הפקות אופנה בכלי התקשורת. כל פעילות שלהם הינה קריטית להצלחתו של מותג האופנה.

מסלול לימודים זה בבית הספר מרנגוני יפתח בפני התלמידים את האפשרות להכיר את האנשים המקושרים והמשפיעים בעולם האופנה שהם הם האנשים העומדים מאחורי ההצלחות בעולם האופנה. בימינו, אין חברה או מותג אופנה שאינן מעסיקים משרד יחסי ציבור ואנשי קידום מכירות הדואגים לנראות ובסופו של דבר להימכרותו של המותג.

תוכניות לימודי יחסי ציבור:
קידום מכירות ויחסי ציבור בעולם האופנה.
עולם התקשורת.
סקירה על עולם האופנה.
ניתוח עולם האופנה העסקי.
תקשורת חזותית ומכירות.
אסטרטגיות שיווקיות.
סוציולוגיה של עולם האופנה.

תנאי קבלה

תואר ראשון, מבחן אנגלית, מכתבי המלצה וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר